Przed ISE 2018: Toshiba
W lutym Toshiba Europe GmbH powróci na targi Integrated Systems Europe (ISE) 2018 z największym dotychczas portfolio produktowym i z ambitnymi planami wzrostu.
W lutym Toshiba Europe GmbH powróci na targi Integrated Systems Europe (ISE) 2018 z największym dotychczas portfolio produktowym. W ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba modeli monitorów signage i telewizorów dla biznesu Toshiba wzrosła z 16 do 36. Wiele z nich zostanie zaprezentowanych na stoisku firmy podczas targów ISE 2018 razem z premierowymi urządzeniami.
Już dziś Toshiba zapowiada ambitne plany wzrostu – w 2018 roku zamierza ona podwoić swoje przychody rok do roku. To efekt udanego 2017 r., w którym firma zwiększyła liczbę aktywnych partnerów w Europie o 75% i z sukcesem realizowała projekty na nowych rynkach takich jak Bliski i Daleki Wschód oraz Afryka. Dalsza ekspansja terytorialna ma przynieść firmie do 25% rocznego przychodu.
Modele z modułami Embedded Signage, stworzone z partnerami: M4B, SignStix, Deneva,
Red-V i Assinfonet przyniosły 1/5 przychodów w 2017 r., współpraca z integratorami systemów i software housami pozostanie priorytetem i w tym roku. To połączenie mocnej bazy klientów z rosnącym portfolio produktów SoC ma przynieść firmie aż 75% przychodów w 2018 r.
Produkty takie jakie działające 24/7 wielkoekranowe monitory UHD serii TD-P3 i monitory o wysokiej jasności serii TD-Q3 oraz seria ścian wideo TD-Y3 zestawione na stoisku Toshiba podczas ISE 2018 znakomicie zobrazują rozpiętość oferty Toshiba w zakresie digital signage.
„ISE 2018 to dla nas wyjątkowy moment, ponieważ świętujemy 5 lat obecności na europejskim rynku monitorów dla biznesu. Jestem dumny, że zrealizowaliśmy ambitne cele, które postawiliśmy sobie na ubiegły rok – włączając w nie dostarczenie pełnej oferty rozwiązań, nawiązanie współpracy z firmami wspierającymi nas w zakresie Embedded Signage i oprogramowania oraz rozwijanie relacji partnerskich w Europie i poza nią” – powiedział Go Inoue, Vice President of Visual Solutions Business, Toshiba Europe GmbH. -„Teraz mamy solidną podstawę do dalszego rozwoju. Cieszę się, że możemy zaprezentować nasze rozwiązania podczas targów ISE”.
Poza opracowywaniem innowacyjnego sprzętu i oprogramowania, Toshiba nadal będzie oferować swoim klientom dostosowane do potrzeb rozwiązania oraz pełne wsparcie w integrowaniu ich z biznesem.
ISE 2018: Kompleksowe rozwiązania dla wymagających
Podczas targów ISE, na stoisku 3-C120, Toshiba zaprezentuje monitory zaprojektowane, by spełniać potrzeby klientów działających w różnorodnych sektorach, m.in.: retail, edukacji i restauracjach szybkiej obsługi (QSR), a także firm zainteresowanych systemami komunikacji wewnętrznej. Goście odwiedzający stoisko zobaczą nowe modele monitorów UHD TD-P3 o przekątnych od 75” do 98” oraz TD-Y3 - ostatnio wprowadzoną serię ścian wideo z ramką, gdzie po połączeniu dwóch monitorów obraz do obrazu to zaledwie 3,5 mm.
Prezentacja Toshiba obejmie również innowacyjne nowe ekrany dotykowe, ekrany „stretched” oraz ekrany sterowane głosem. Firma pokaże dwa nowe rozwiązania do szybkiej obsługi klientów – są to punkt zamówień QSR opracowany we współpracy z M4B oraz Wirtualny Portier od Deneva.
Na stoisku Toshiba będzie można spotkać jej partnerów: Deneva, M4B, Red-V i SignStix. Assinfonet zaprezentuje najnowsze rozwiązania dla sektora edukacyjnego.
Toshiba Europe zaprasza do odwiedzenia stoiska 3-C120 podczas targów ISE 2018 w dniach 6 – 9 lutego