Przed Wielkanocą trzy sieci hipermarketów z niższymi cenami niż dyskonty, ale święta nie będą tańsze
Przed Wielkanocą redakcja dlahandlu.pl zestawiła ceny 10 popularnych produktów. W sklepach na Górnym Śląsku różnica przy zakupie 10 produktów w hipermarketach wynosi blisko 10 zł, a w dyskontach niewiele ponad 4 zł.
Sztandarowy produkt wielkanocny – jaja – oferowany jest niemal w identycznej cenie we wszystkich sieciach (od 3,34 zł do 3,79 zł). W porównaniu do Wielkanocy 2013, większość sklepów utrzymała poziom cen.
Za 10 produktów z Koszyka wielkanocnego (jaja 10 sztuk, chleb 1 kg, cukier 1 kg, mąka pszenna 1 kg, masło extra 200 g, kiełbasa podwawelska 1 kg, kurczak 1 kg, schab wieprzowy 1 kg, mleko Łowickie 3,2 proc. 1 l, olej Kujawski 1 l) w hipermarketach na Górnym Śląsku zapłacimy: w Auchan – 61,87 zł, w Kauflandzie 58,22 zł, Tesco – 68,09 zł, Carrefouhttp://www.dlahandlu.pl/koszyk
Małgorzata Bożym, dlahandlu.pl, T: 22 550 69 27, E: malgorzata.bozym@ptwp.pl
***
Koszyk cen dlahandlu.pl to projekt, który służy monitorowaniu cen produktów FMCG w 8 polskich miastach w kilku kategoriach sklepów (dyskonty, supermarkety, hipermarkety, sklepy osiedlowe).
Koszyk cen dlahandlu.pl uwzględnia ceny 50 produktów brandowych, a w przypadku ich braku rynkową cenę średnią dla danego produktu. W wypadku, gdy produkt występuje w sklepie w innej gramaturze niż przyjęta w projekcie i podana na stronie, cena jest przeliczana do wskazanej wielkości, np. 1 litr, 1 kilogram, 450 g w przypadku wędlin, itp.
###
Informacje o Grupie PTWP SA:
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości powstało w Katowicach w 1995r. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji obejmujących wydawanie magazynów prasowych i specjalistycznych publikacji, budowę i zarządzanie portalami internetowymi, a także organizację kongresów, konferencji, seminariów i wydarzeń specjalnych oraz szkoleń, na czele z Europejskim Kongresem Gospodarczym – European Economic Congress (EEC) – jedną z najbardziej prestiżowych imprez odbywających się w Europie Centralnej.
Grupa PTWP SA jest wydawcą m.in.: Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł, czasopisma Rynek Spożywczy, miesięcznika Rynek Zdrowia i miesięcznika Farmer. Grupa PTWP SA posiada 70 proc. udziałów w PTWP-ONLINE Sp. z o.o., do której należą branżowe portale m.in.: wnp.pl, propertynews.pl, rynekzdrowia.pl, portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, rynekaptek.pl, portalsamorzadowy.pl, infodent.pl, pulsHR.pl, promocjada.pl, farmer.pl, serwis gieldarolna.pl.
Posiada 100 procent udziałów w spółkach Publikator i Publiaktor.pl, wydających tytuły takie jak: Dobrze Mieszkaj, Świat Łazienek i Kuchni, 100% Wnętrza, Meble Plus, Łazienka oraz dobrzemieszkaj.pl.
W kwietniu 2013 r. Grupa PTWP zadebiutowała na rynku NewConnect.
Zapraszamy na stronę www.ptwp.pl.
Nadesłał:
ImagoPR
|