Przełom na rynku programów lojalnościowych – LoboSystem gotowy!
Nowe narzędzie wsparcia marketingowego dla swoich klientów przygotowała agencja marketingu zintegrowanego LoboSystem. Autorski system to interaktywna aplikacja, dedykowana wdrażaniu i kompleksowej obsłudze programów lojalnościowych.
- Platforma pozwala naszym Klientom na odpowiednie zarządzanie relacjami z ich partnerami biznesowymi i konsumentami. Klient otrzymuje pakiet możliwych usług i rozwiązań do jego wdrożenia oraz długoterminowej obsługi. Atutem systemu jest to, że może w pełni odpowiadać na potrzeby danej branży, grupy docelowej, a jego dostosowanie do indywidualnych potrzeb naszego Klienta trwa zaledwie kilka dni. Istnieje w zasadzie nieograniczona możliwość uzupełnienia platformy o kolejne funkcje, czyli pozostawiamy stałą możliwość doskonalenia oferowanej usługi. - mówi Jakub Luboński, Managing Director w agencji LoboSystem.
Rynek programów lojalnościowych rozwija się w Polsce intensywnie już od kilku lat, jednak do tej pory był domeną stacji benzynowych oraz hipermarketów. LoboSystem proponuje zautomatyzowany produkt, który ułatwia tego typu działania w przedsiębiorstwach również z innych branż. System powstał z potrzeby unifikacji i uproszczenia działań lojalnościowych oraz polepszenia ich efektywności tak, aby budżety alokowane w marketing relacyjny były optymalizowane. Innowacyjność produktu została doceniona już w fazie projektowej. System otrzymał dotację unijną w obszarze „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej. Program operacyjny - Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1".
System jest wzbogacony o szereg zróżnicowanych modułów, jak Panel Klienta i Uczestnika, Mechanika i Ewidencja Danych, Nagrody, Komunikacja, Raportowanie, Budżetowanie oraz Materiały Promocyjne. Nowatorskim rozwiązaniem jest dodatkowa aplikacja E-Learning, wyposażona w przyjazny interfejs, która umożliwia integrowanie szkoleń e-learningowych dla różnych grup odbiorców. - Do dyspozycji Klienta są zarówno gotowe treści szkoleń, jak i możliwość tworzenia własnych. Chcieliśmy, aby uczestnicy programów lojalnościowych mogli być nagradzani nie tylko za sprzedaż, ale również za aktywność w zakresie edukacji w pożądanych przez naszych Klientów obszarach - dodaje Luboński.
Poszczególne moduły systemu LoboSystem pozwalają przygotować i prowadzić programy motywacyjne, sprzedażowe i relacyjne z uwzględnieniem specyfiki konkretnej branży. Punktem wyjścia w ich opracowaniu jest elektroniczny brief, umożliwiający zebranie wszystkich niezbędnych informacji po stronie Klienta. Atutem platformy jest wielokanałowa komunikacja w ramach realizowanych programów: bramka SMS, mailingi oraz dedykowane infolinie obsługiwane przez specjalnie wyszkolony w zakresie budowania i utrzymywania relacji personel.
Agencja marketingu zintegrowanego LoboSystem istnieje na rynku od 2010 roku. Klientom oferuje działania z zakresu marketingu relacyjnego, bezpośredniego oraz interaktywnego ze wsparciem narzędzi Public Relations.
Dalszych informacji udziela:
Marcjanna Krotoschak
PR & Account Manager
ul. Szkółkarska 74, 62-002 Poznań - Suchy Las
mob.: +48 661 110 018
mail: Marcjanna.krotoschak@lobosystem.pl
www.lobosystem.pl
Dodatkowe informacje o agencji:
LoboSystem to agencja specjalizująca się w marketingu relacyjnym oraz bezpośrednim. Swoim klientom oferuje również działania z zakresu Public Relations. W ramach współpracy z klientami wykorzystuje nowoczesne narzędzia marketingu interaktywnego oraz nowatorskie metody promocji z wykorzystaniem instrumentów mobilnych.
Zespół LoboSystem tworzy zgrany zespół doświadczonych specjalistów do spraw marketingu relacyjnego i bezpośredniego, Public Relations, promocji, nowych mediów oraz kreacji.
Od powstania w lipcu bieżącego roku, Agencja nawiązała współpracę z siecią sklepów Chata Polska, firmą doradczo-szkoleniową Highton Education oraz spółką PL Europa.
Nadesłał:
LOBOSYSTEM
|