Przełomowe rozwiązanie Amadeus Hotel Platform zrewolucjonizuje branżę hotelarską
Nowy raport „Hotels 2020: Beyond Segmentation”, opracowany przez Fast Future Research, przedstawia radykalne zmiany kształtujące oczekiwania przyszłych gości hotelowych oraz działania, które muszą podjąć hotele, aby osiągnąć sukces w erze zmian
Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla globalnej branży turystycznej, poinformował o udostępnieniu Amadeus Hotel Platform - scentralizowanego, zdolnego do obsługi wielu placówek rozwiązania, które zrewolucjonizuje funkcjonowanie hoteli.
Rozwiązanie, zbudowane w oparciu o jedną, kompleksową bazę danych i dostępne w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa), łączy systemy centralnej rezerwacji, zarządzania placówką i globalnej dystrybucji w jedną w pełni zintegrowaną platformę. Oferując jednolity, aktualizowany w czasie rzeczywistym obraz wszystkich obszarów prowadzonej działalności, Amadeus Hotel Platform umożliwia hotelarzom świadczenie nowatorskich usług, generowanie dodatkowych przychodów oraz szybkie reagowanie na zmiany rynkowe w odpowiedzi na pojawiające się nowe trendy, zachowania i potrzeby klientów.
Amadeus Hotel Platform stanowi rewolucję w informatyce dla hoteli i dystrybucji usług turystycznych. Zapewni firmom hotelarskim elastyczność i adaptację do dynamicznych zmian zachodzących w tym sektorze. Rozwiązanie, oparte na unikalnej, wykorzystującej otwarte technologie architekturze, pozwala hotelarzom skoncentrować się na swojej działalności, nie zaś na obsługujących ją rozwiązaniach technologicznych. Umożliwia usprawnienia operacyjne na wszystkich poziomach i jednocześnie usuwa techniczne bariery globalnej ekspansji. Ogromne doświadczenie firmy Amadeus w zakresie przeprowadzania udanych migracji i wdrażania newralgicznych dla działania firm aplikacji, gwarantuje hotelarzom możliwość współpracy z najlepszym w swojej klasie partnerem.
- Amadeus Hotel Platform stworzyliśmy po to, aby efektywnie wspierać sieci hotelowe w rozwiązywaniu ich strategicznych problemów. W dzisiejszych realiach rynkowych kluczową sprawą jest zdolność infrastruktury informatycznej do wspierania globalnego rozwoju i ekspansji przy jednoczesnym zapewnianiu efektywności operacyjnej. Dysponując wszechstronną wiedzą o sektorze handlowym, możemy aktywnie wspierać naszych klientów w eliminacji ograniczeń technicznych za pomocą rozwiązania, które pozwoli w pełni wykorzystać możliwości nowych technologii, a zarazem zmienić koszty stałe w zmienne. Chcielibyśmy, by hotelarze mogli skoncentrować się na niezbędnych transformacjach i wykorzystaniu nowych możliwości w sposób najbardziej dla siebie odpowiedni - powiedział Philippe Chérèque, wiceprezes firmy Amadeus ds.handlowych.
Jednocześnie z premierą rozwiązania, firma Amadeus przedstawiła nowy raport branżowy pod tytułem „Hotels 2020: Beyond Segmentation" (http://www.amadeus.com/hotelit/beyond-segmentation.html), prognozujący preferencje hotelowego gościa w przyszłości oraz analizujący możliwości dostosowania się firm hotelarskich do zmian. Raport, opracowany przez niezależną firmę badawczą Fast Future Research, kwestionuje tradycyjną segmentacją klientów branży hotelarskiej i zapowiada jej zastąpienie przez złożone portfolio usług. Owa radykalna zmiana oznacza dla firm hotelarskich konieczność zindywidualizowania oferty dla poszczególnych gości zgodnie z ich preferencjami.
- Obserwujemy odejście od sztywno określonych segmentów klientów w kierunku zindywidualizowanych usług. Te wymagać zaś będą od hoteli działania spersonalizowanego, opartego na komunikacji i dostarczaniu informacji. Coraz większego znaczenia nabierać więc będzie dysponowanie właściwymi rozwiązaniami technologicznymi, pozwalającymi spełniać oczekiwania gości i wyróżniającymi markę na rynku - mówi Rohit Talwar, dyrektor generalny Fast Future Research.
Raport zawiera zarówno informacje o charakterze ilościowym, jak i jakościowym i opiera się na badaniach specjalistów, opiniach ekspertów oraz ankietach dotyczących przyszłych strategii i modeli biznesowych dla branży. Badaniami ankietowymi objęto 600 respondentów z całego świata, z których 42% pracuje w branży turystycznej.
Wszystkie rozwiązania informatyczne firmy Amadeus przeznaczone dla hoteli oparte są na otwartych technologiach i standardach branżowych, umożliwiając firmom hotelarskim korzystanie z rozwoju technologii i zapewnianie konkurencyjności. Udostępnienie rozwiązania Amadeus Hotel Platform oraz wzmocnienie zespołów zajmujących się informatyką dla hoteli w Europie i USA stanowi potwierdzenie zaangażowania firmy Amadeus na rzecz światowej branży hotelarskiej.
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". W 2009 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,461 mln euro oraz EBITDA w wysokości 894 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 200 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com
Kontakt dla mediów
Joanna Parasiewicz
Senior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140
e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Junior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|