Przepis na udany sezon ogrodniczy


Przepis na udany sezon ogrodniczy
2010-04-25
Wraz z wiosną swoją objętość zwiększa gazeta „Mój piękny ogród” – największy europejski magazyn ogrodniczy. To czasopismo dla gorliwych ogrodników i inspiracja dla miłośników piękna i niepowtarzalnych ogrodów.

Wraz z nadejściem wiosny Burda rozpoczyna sezon ogrodniczy. Sprzedaż „Mojego pięknego ogrodu” wzrasta o 100%. 17 marca do kiosków trafiło też nowe interaktywne czasopismo „Przepis na ogród”. Jak wykorzystać nadchodzące wiosenne miesiące do podniesienia sprzedaży?

Wraz z wiosną swoją objętość zwiększa gazeta „Mój piękny ogród” – największy europejski magazyn ogrodniczy. To czasopismo dla gorliwych ogrodników i inspiracja dla miłośników piękna i niepowtarzalnych ogrodów. W sezonie “Mój piękny ogród” podnosi sprzedaż o blisko 100 proc. To ewidentny znak, że wiosna w tym roku nadchodzi wielkimi krokami. A czas ten można efektywnie wykorzystać na zwiększenie zysków.

Nowy sezon oznacza nowe wyzwania. Po raz kolejny Burda postanowiła wykorzystać rady doświadczonych fachowców w sprzedaży prasy. Najlepsi właściciele kiosków i saloników prasowych zgodnie podkreślają, że super sprzedającą się gazeta to ich gwarancja zwiększających się dochodów.

Takim właśnie gigantem sprzedaży okazał się miesięcznik „Przyślij przepis”.

– Wystarczy wystawić go w okienku, tuż przy ladzie, a cały zamówiony nakład rozejdzie się jak świeże bułeczki. A do tego jakie smaczne! Bo sukces ma przecież słodki smak – śmieją się sprzedawcy prasy.

W tym przypadku cena, zeszytowy format oraz autentyczna treść, czyli rzetelne i wiarygodne przepisy samych czytelników sprawiły, że rodzina „Przyślij przepis” sprzedaje się co miesiąc w nakładzie ponad 1,6 mln egzemplarzy.

Rozpoczynający się sezon w ogrodzie to szansa dla sprzedawców prasy na ponowne zwiększenie swoich zysków. 17 marca w ich ręce trafi kolejny tytuł wydawnictwa Burda „Przepis na ogród”.

– Zgodnie z tym co podkreślają sprzedawcy prasy to cena, treść i format ma znaczenie, aby gazeta się sprzedała. “Przepis na ogród” ma wszystkie te cechy – zapewnia Katarzyna Michalska, redaktor naczelna tego czasopisma. – “Przepis na ogród” kosztuje zaledwie 1,99 zł. Treścią czasopisma są sprawdzone przepisy ogrodnicze naszych czytelników. Przecież wielu z nas ma wspaniałe ogrody, pyszne warzywniki czy ukwiecone działki i balkony. Pokażemy je i jeszcze za nie zapłacimy! Gazeta podobnie jak “Przyślij przepis” ma wielkość zeszytu. To hit tego sezonu, którego żaden sprzedawca nie może przegapić.

W „Przepisie na ogród” każdy opublikowany list to gwarancja dla autora wypłaty 75 złotych honorarium. To porady doświadczonych działkowiczów, ogrodników i miłośników roślin. Ich wiedza jest podpowiedzią i inspiracją dla innych czytelników. W każdym miesiącu najbardziej niepowtarzalny i unikalny ogród zostanie wyróżniony fotoreportażem, a jego właściciel trafi na okładkę i otrzyma aż 300 złotych nagrody!

Jak wiadomo, sprzedaż prasy to powołanie, a fachowość i wiedza w tej dziedzinie to przepis na sukces. Warto zatem, odwołując się do doświadczenia sprzedawców prasy i ich cennych porad, już od 17 marca zadbać o odpowiednią ekspozycję „Przepisu na ogród”. Może tuż obok doświadczonej i bogatej siostry „Przyślij przepis”? Wszak ten przepis pochodzi z silnej i prężnej rodziny gazet wydawnictwa Burda. I jak wszystko co z przepisem związane – daje szansę na sukces i zwiększone zyski każdemu sprzedawcy prasy.

RynekPrasowy.pl

Nadesłał:

puella

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl