Przetestuj toner w swoim biurze
40 tys. zł oszczędności w firmie rocznie? To możliwe. Teraz sam się o tym przekonasz, dzięki programowi Toner na próbę. W ten sposób firma Black Point pokazuje właścicielom firm, że markowe alternatywne tonery to jakość, bezpieczeństwo i oszczędności.
Rachunek jest prosty: podczas gdy toner Black Point Super Plus do drukarek HP LaserJet pozwala wydrukować 2,8 tys. stron, kartridż producenta drukarki zaledwie 2 tys.
W przypadku produktów alternatywnych, koszt wydruku jednej strony wynosi 4,9 gr, a nie 11,5 gr. Jeśli więc firma drukuje 50 tys. stron miesięcznie, z Black Point zaoszczędza 3,3 tys. zł. Rocznie daje to oszczędnośc na poziomie 40 tys. zł.
Nic nie tracisz i nie ryzykujesz, sprawdzając jakość i wydajność tonerów Black Point w swoim biurze. Wystarczy umówić się na spotkanie z dostawcą materiałów eksploatacyjnych, wypełnić krótką ankietę i podpisać porozumienie, a toner zostanie dostarczony w ciągu 24 godzin. Jeżeli nie spełni oczekiwań, po dwóch tygodniach można go oddać bez konieczności ponoszenia żadnych kosztów. - Wiemy, że nasze produkty spełniają najwyższe standardy, dlatego nie boimy się wystawić ich na próbę - przekonuje Jacek Bryś, starszy specjalista ds. produktu w firmie Black Point S.A.
Aby produkty Black Point satysfakcjonowały użytkowników, co miesiąc w laboratoriach Black Point wykonywanych jest 80 tysięcy próbnych wydruków. Niezawodność i jakość tonerów Black Point jest potwierdzana przez certyfikaty ISO, a także testy wewnętrzne oraz badania renomowanych ośrodków, m.in. niemieckiego Laboratorium INNOVATIONSTECHNIK, którego raport potwierdza, że wkłady atramentowe Black Point są nie tylko bardziej wydajniejne niż HP, ale również cechują się taką samą niezawodnością oraz gwarantują wydruk o niemal identycznych właściwościach.
Szczegóły akcji są dostępne na stronie www.blackpoint.pl/toner.
Informacje o firmie
Black Point S.A. jest założycielem działającej na światowym rynku materiałów do druku Grupy Black Point. W jej skład wchodzą: spółka Black Point, producent i właściciel marki materiałów eksploatacyjnych Black Point, Eco Service, ogólnoświatowy broker pustych kartridży, niemiecka spółka TBG, która wspiera działania Eco Service na rynku zachodnioeuropejskim oraz Eco Service China aktywna na Dalekim Wschodzie.
Firma Black Point ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Pod marką Black Point oferuje tusze, tonery, papier fotograficzny, rolki do faksów i taśmy do drukarek igłowych. Marka Black Point to wysokiej jakości materiały do druku, które cechuje zwiększona wydajność i niezawodność. Wszystkie parametry potwierdzają restrykcyjne systemy kontroli wewnętrznej i zewnętrznej. Black Point przestrzega norm ISO, posiada własne laboratorium badawcze, współpracuje z renomowanymi ośrodkami badawczymi, m.in. Rochester Institute of Technology, Chip Lab oraz Instytutem Innovationstechnik w Niemczech.
Od maja 2010 roku akcje Black Point S.A. są notowane na rynku NewConnect GPW w Warszawie.
Nadesłał:
Profitcomms
|