Przyczepa reklamowa vs. billboard stacjonarny


2007-12-26
Reklama zewnętrzna i jej możliwości. Zarówno przyczepy reklamowe jak i billboardy stacjonarne pojawiły się na ulicach naszych miast wraz z nastaniem gospodarki wolnorynkowej jako nowatorskie i skuteczne nośniki reklamy.

Każdy z tych nośników posiada swoje wady i zalety natomiast przyczepa reklamowa zdecydowanie przewyższa billboard stacjonarny wielorakością zastosowań i oczywiście swoją mobilnością.

Przyczepa reklamowa może być używana zarówno w miastach jak i poza nimi podczas promocji produktów/usług, skonsolidowanych akcji reklamowych czy też imprez okolicznościowych. Przyczepy reklamowe największą popularnością cieszą się podczas kampanii wyborczych czego niezbitym dowodem może być fakt, iż jeden z członków byłej kadry narodowej w piłce nożnej został posłem używając tylko i wyłącznie przyczep reklamowych. Potencjał reklamowy jaki oferuje przyczepa reklamowa jest coraz bardziej doceniany przez reklamodawców chcących dotrzeć do klienta nową i niekonwencjonalną drogą przekazu.

Nadesłał:

BROS Reklama Mobilna
http://www.reklama-mobilna.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl