Przyjdź i poznaj całą prawdę o maszynach CNC
Nowości przede wszystkim! Następnie produkty flagowe i koniecznie dla klientów odwiedzających stoisko promocyjne ceny, które jeszcze przez dwa tygodnie po ekspozycji zachęcają do kupowania maszyn – to pomysł na tegoroczne targi z udziałem firmy TBI Technology.
Wystawy branżowe stwarzają doskonałą okazję dotarcia do klientów, poszukujących nowych rozwiązań, nowinek technicznych i atrakcyjnych cenowo produktów. Adresowane przede wszystkim do tych, którzy od początku wiedzą, na jakich targach powinni się pojawić. Dlatego w tym roku TBI Technology zdecydowała się zaprezentować aż w trzech odsłonach: poczynając od „Przemysłowej Wiosny” na Targach Obróbki Metali, Obrabiarek i Narzędzi STOM-TOOL w Kielcach poprzez najpopularniejszy poznański ITM (Innowacje – Technologie – Maszyny), kończąc na jesiennej ekspozycji Toolex w Sosnowcu.
Promocyjny Postęp – to suma detali
Ważne dla firmy okazały się targi wiosenne, na których po raz pierwszy wystawiało się TBI Technology. – Maszyn, takich jak nasze nie nabywa się codziennie. Zakup musi być przemyślany, a proces zakupowy trwa co najmniej kilka miesięcy. Chcąc więc na początku roku zobaczyć co nowego w branży, warto wybrać się na targi do Kielc. Okazję do rozmów oraz podjęcia decyzji o nabyciu maszyny stwarzają też targi w Poznaniu i Sosnowcu. Klienci bardzo często przychodzą na nasze stoisko, aby sfinalizować zakupy, szczególnie że czekają na nich atrakcyjne promocje – mówi kierownik marketingu w TBI Technology Arlena Skaba.
Ten rok był dla TBI Technology wyjątkowy, ze względu na obchodzone 10-lecie istnienia firmy. Dlatego na targach STOM-TOOL nie mogło zabraknąć oferty podszytej jubileuszową promocją, która obejmowała pierwsze zalanie maszyny olejami i chłodziwem – gratis. W targową TOP ofertę wpisało się pionowe centrum obróbcze TBI VC 1060 Smart Mill, portalowe centra obróbcze serii SDV-H oraz tokarki ze skośnym łożem serii TC.
W Poznaniu swą premierę miała tokarka ze skośnym łożem TBI TC 500 SMCY. TBI Technology pokazało topowe pionowe centrum obróbcze TBI VC 1270 HH oraz promowało pionowe centra obróbcze serii: VC, START MILL i SMART MILL, a także tokarki ze skośnym łożem serii TC. Na koniec targowych prezentacji, w Sosnowcu można było zobaczyć „Maszynę na start” – TBI VC 1060 SMART MILL, topowe centrum tokarskie TBI TC 500 SMYCY-B hybrid, a także promowane tam portalowe centrum obróbcze serii SDV-H oraz tokarki ze skośnym łożem serii TC.
– Stwarzamy możliwość przetestowania maszyn, aby kontrahenci zainteresowani ich nabyciem sami mogli przekonać się o ich niezawodności. Nie mamy nic do ukrycia – zapewnia Arlena Skaba. Dodatkowo przy zakupach, w ramach targowych bonusów, obdarowywano kupujących kompletami sond do pomiaru narzędzi i detalu, a także narzędziami do zdalnej diagnostyki i serwisu maszyn w momencie wystąpienia awarii.
– Dla naszych klientów nie ma nic ważniejszego od maszyny. Dlatego staramy się, aby prezentowane przez nas nowości były dostępne na targach. Nie zawsze to jest możliwe. W tym roku w Poznaniu, gdzie na naszym stoisku „Wszystko kręciło się wokół maszyn CNC”, nie udało się wystawić TBI VC 1270 NewLine. Natomiast jej walory można było zobaczyć podczas premierowej emisji filmu, w którym TBI VC 1270 NewLine „wystąpiła” w głównej roli – mówi kierownik marketingu o jednej z flagowych maszyn TBI Technology, produkowanej w Polsce.
W firmowy slogan „Postęp to suma detali” doskonale wpisuje się również oferta narzędziowa. Atutem targów jesiennych były zestawy narzędzi sygnowanych firmowym logo TBI Tools. – Do zakupu przyciągamy nie tylko targowymi rabatami, ale również możliwością skorzystania z TBI Lease. Klient, gdy zechce kupić maszynę, ale zabraknie mu gotówki, może spotkać się na naszym stoisku z przedstawicielem firmy leasingowej, aby omówić korzystne warunki wynajmu, bez konieczności zakupu – tłumaczy Arlena Skaba.
Prawdę trzeba poznać, a PRAVDĘ – posmakować
„Porozmawiajmy o detalach przy dobrej kawie”, „Wszystko kręci się wokół maszyn CNC” czy też „Poznaj całą PRAVDĘ o maszynach CNC” – to zachęcająco brzmiące katalogowe hasła TBI Technology. Nad projektami broszur oddających targowego ducha firmy czuwa m.in. starszy specjalista ds. marketingu Danuta Posmyk, a jej pomysły, we współpracy z innymi pracownikami marketingu, przeradzają się w wpadające w ucho reklamowe slogany.
Rozmowy – bez tajemnic – toczyły się nie tylko przy małej czarnej. – Oprócz tego, że mówimy całą prawdę o naszych maszynach, to można było jej jeszcze posmakować – przyznaje z uśmiechem Arlena Skaba. PRAVDA przede wszystkim trafiła do szczęśliwców, których wylosowano spośród klientów odwiedzających stoisko TBI Technology w Sosnowcu.
Promocja targowa wpisana jest w stały kalendarz imprez ekspozycyjnych TBI Technology. To sprawdzony sposób, aby spotkać się z ludźmi z branży, wymienić się doświadczeniami, a także poznać dostawców i odbiorców. Prezentacje targowe, to jednak nie tylko wyjazd czy rozdawanie ulotek. – Raz przyjęta koncepcja targowa stoiska służy nam przez cały rok. Musi być spójna, abyśmy byli oryginalni, a jednocześnie rozpoznawalni dla klienta. Wszystko jest więc przemyślane i profesjonalnie przygotowane, a jednocześnie niekonwencjonalne, aby za każdym razem czymś nowym zaskoczyć naszych targowych gości – dodaje szefowa marketingu.
Efekt reklamowy TBI Technology potwierdzają „Złote Akanty” przyznawane za strategię marketingową i design stoiska na targach ITM w Poznaniu. Statuetkę „Acanthus Aureus” firma otrzymuje każdego roku. – Sukces, który jest rezultatem naszych konsekwentnie urzeczywistnianych pomysłów, cieszy nas niezmiennie. To duża satysfakcja, że jesteśmy doceniani na tak ważnych targach branżowych – przyznaje Danuta Posmyk.
Planowane są już kolejne imprezy targowe na przyszły rok. Pomysł na stoisko oczywiście musi być inny. A wszystko po to, aby zaciekawić klienta czymś czego nie znajdzie u konkurencji, przede wszystkim zaś przekonać go do marki TBI Technology.
Nadesłał:
introPR
|