Public relations w ochronie zdrowia


Public relations w ochronie zdrowia
2009-11-14
Znajomość mechanizmów public relations w ochronie zdrowia, to rzecz niezbędna dla każdej osoby zarządzającej placówką opieki zdrowotnej.

Dlatego wydawnictwo Wolters Kluwer Polska zorganizowało szkolenie "Public relations w ochronie zdrowia" mające na celu skierowane  do osób zaczynających pracę w PR w ochronie zdrowia lub planujących podjęcia takiej pracy.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy dotyczącej specyfiki prowadzenia działań komunikacyjnych w ochronie zdrowia. Uczestnicy otrzymają wiedzę niezbędną do podjęcia i/lub usystematyzowania prowadzonych działań komunikacyjnych. Odwołanie się do przykładów, case’ów i zajęcia praktyczne pomogą ćwiczyć zdolności analitycznego myślenia.

Szkolenie odbędzie się 25.11.2009 w siedzibie Wolters Kluwer Polska ul. Płocka 5a, Warszawa

Koszt szkolenia: 590 zł.

1. Podstawy Public Relations w ochronie zdrowia

  • czym jest PR a czym nie jest ?
  • dlaczego reklama i PR to nie to samo ?
  • o co chodzi w dobrym PR ? ,, złote zasady”
  • wizerunek  - co na niego wpływa ?
  • planowanie w PR (ocena, ewaluacja działań)
  • strategia PR
  • co wpływa na naszą strategię PR (otoczenie , kontekst, czynniki niezależne)
  • narzędzia PR

2. PR w ochronie zdrowia – po co organizacji związanej ze zdrowiem  wizerunek?

  • specyfika działań  PR w ochronie zdrowia
  • od czego zacząć działania PR i co robić by pozytywnie kształtować wizerunek ?

3. Rodzina PR – relacje zewnętrzne, relacje z mediami, komunikacja wewnętrzna

  • do kogo komunikujemy – gdzie jest nasza publiczność/grupy odniesienia
  • PR begin at home – dlaczego komunikacja wewnątrz jest ważna?

4. Relacje z mediami – jak to się robi ?

  • charakterystyka systemu medialnego w Polsce
  • cechy charakterystyczne poszczególnych grup i mediów w   Polsce
  • zajęcia praktyczne – jak zorganizować konferencję pras
  • jak pisać informacje dla mediów
  • dlaczego media są IV władzą ?
  • media masowe – siła rażenia 

5. Sponsoring – jak zdobyć i utrzymać sponsorów

  • umowa sponsorska
  • jak negocjować, co jest ważne dla sponsora
  • co obiecujemy sponsorom, jak wywiązać się z zobowiązań
  • jak zatrzymać przy sobie sponsorów

6. System identyfikacji wizualnej organizacji

  • jak go tworzyć
  • czym są czynniki identyfikujące
  • co to jest tożsamość organizacji 

Prowadząca szkolenie, Ewelina Nazarko – Ludwiczak jest absolwentką Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, w ramach których ukończyła socjologię oraz dziennikarstwo ze specjalizacją PR i marketing medialny. Przez 7 lat pracowała w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, gdzie była kierownikiem pierwszego w Polsce działu PR w szpitalu publicznym. Prowadzi konsultacje i szkolenia z zakresu PR dla jednostek służby zdrowia. Laureatka nagrody branżowej PROTONY 2007, członek Akademii Public Relations.

Nadesłał:

ABC
http://www.abc.com.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl