Punkty Partnerskie Generali – konsekwentny rozwój sieci placówek likwidacji szkód komunikacyjnych


Punkty Partnerskie Generali – konsekwentny rozwój sieci placówek likwidacji szkód komunikacyjnych
2009-07-30
W połowie lipca br. zakończył się II etap projektu Punktów Partnerskich Generali (PPG).

Tym samym ubezpieczyciel rozszerzył sieć placówek partnerskich - odpowiedzialnych za wstępny proces likwidacji szkód komunikacyjnych oraz wykonanie kompleksowej, bezgotówkowej naprawy powypadkowej pojazdu - o 24 kolejne punkty serwisowe.

Na początku roku Grupa Generali uruchomiła 17 Punktów Partnerskich, które działały na terenie 7 województw, obecnie działa już 41 placówek serwisowych w 16 województwach w Polsce. Dzięki pozyskaniu nowych lokalizacji, Generali posiada łącznie ok. 60 punktów, w których można dokonać zgłoszenia szkody komunikacyjnej. Z usług PPG będą mogli korzystać zarówno obecni, jak i potencjalni klienci Generali.

Na początku projektu Grupa Generali podjęła współpracę z 17 warsztatami z 7 województw. W kolejnej fazie projektu przyłączone zostały 24 serwisy i obecnie do grupy Punktów Partnerskich Generali należy już 41 placówek. Wszystkie punkty obsługi PPG są łatwe do identyfikacji poprzez umieszczone na nich wyraźnie widoczne logo Generali oraz wyposażone są w narzędzia do technicznej likwidacji szkód.

Punkty Partnerskie Generali są kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych, wprowadzonym na początku roku do oferty serwisowej Grupy Generali. Sieć placówek partnerskich jest odpowiedzialna za wstępny proces likwidacji szkody, począwszy od przyjęcia zgłoszenia od klienta, poprzez wycenę kosztów naprawy, udostępnienie w określonych sytuacjach samochodu zastępczego, aż po wykonanie kompleksowej, bezgotówkowej naprawy powypadkowej pojazdu. PPG należy traktować nie tylko jako zakłady blacharsko-lakiernicze działające na zasadach standardowej współpracy z Generali, ale również jako placówki pełniące funkcję filii likwidacyjnej Generali o rozszerzonym profilu.

Punkty Partnerskie Generali odpowiedzialne są m.in. za:

  • przyjęcie zgłoszenia szkody,
  • zgromadzenie niezbędnych dokumentów,
  • wykonanie oceny technicznej i zdjęć pojazdu oraz przesłania kompletu dokumentów do Generali, 
  • kalkulację kosztów naprawy, 
  • wykonanie kompleksowej naprawy pojazdu,
  • udostępnienie samochodu zastępczego.

W trosce o stałe zwiększanie jakości świadczonego klientom serwisu likwidacji szkód prężnie rozwijamy sieć placówek obsługujących naszych klientów na terenie całego kraju. Pozyskanie 21 nowych lokalizacji, w których dotychczas nie mieliśmy naszego przedstawiciela i tym samym nie było możliwości przyjęcia na miejscu zgłoszenia szkody, to z całą pewnością kolejny atut naszych usług w kontekście wysokich standardów obsługi jaki chcemy zagwarantować naszym obecnym i przyszłym klientom. Mamy nadzieję, że dalszy rozwój tego projektu przełoży się nie tylko na wzrost liczby zadowolonych klientów, ale również będzie jednym z argumentów przy podejmowaniu decyzji o zakupie naszych ubezpieczeń komunikacyjnych"- podkreśla Michał Makarczyk, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w Grupie Generali.

Obecnie poszkodowani mogą zgłaszać szkodę komunikacyjną w 58 placówkach, w skład których wchodzi 41 Punktów Partnerskich Generali oraz 17 Zespołów Likwidacji Szkód Komunikacyjnych łącznie w 38 miastach.

Docelowo - w ciągu 2-3 lat - sieć Punktów Partnerskich Generali może powiększyć się nawet do ok. 100 placówek.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl