Rabat od dewelopera w boomie?
Na rynek wpływa rzeka mieszkań deweloperskich. Czy niesie oferty promocyjne? Sprzedaż nowych mieszkań nigdy nie była lepsza. Czy deweloperzy stosują zachęty? Sondę przeprowadził portal nieruchomości Dompress.pl.
Klienci mogą skorzystać teraz ze specjalnie przygotowanych programów. Lokum+ - pakiet zniżek i rabatów u naszych partnerów. Lokum pod klucz – zakup mieszkania z wykończeniem. Program Rekomendacji „Poszukiwani Sympatyczni Sąsiedzi” z nagrodami rzeczowymi. Wspieramy także klientów w zakresie doradztwa finansowego przy zakupie mieszkania na kredyt, jak też oferujemy bezpłatny poradnik „4 kąty w 5 krokach”. Tym, co zachęca naszych klientów do zakupu mieszkań jest centralna lokalizacja osiedli, ich wysoka jakość i atrakcyjne ceny. Mieszkanie w centrum Wrocławia można kupić od 5999 zł za m kw. Wielu klientów przekonuje również to, że mamy w ofercie mieszkania gotowe, które można znaleźć w osiedlach Lokum Viva i Lokum da Vinci.
Marcin Liberski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Atlas Estates
Aktualnie zapewniamy ofertę specjalną nabywcom mieszkań w budynku ConceptHouse Mokotów, położonym w bliskim sąsiedztwie Galerii Mokotów oraz kompleksu biurowego Mokotów Business Park. W ramach promocji „Ostateczna wyprzedaż” obniżyliśmy ceny ostatnich mieszkań dostępnych w tej lokalizacji o kilka-kilkanaście procent, dzięki czemu ceny zaczynają się od 6750 zł za m kw. Szczególnie atrakcyjna jest propozycja zakupu trzypokojowego mieszkania, które zaaranżowane we współpracy z architektem wnętrz jest w pełni wykończone, umeblowane i wyposażone w sprzęt AGD.
Marcin Zaremba-Śmietański, główny analityk, członek zarządu operacyjnego w Grupie Deweloperskiej GEO
Zachęt, które mają przyciągnąć kupujących do naszych inwestycji jest kilka. Są to między innymi rabaty cenowe oraz atrakcyjne oferty przedsprzedażowe, a także program lojalnościowy i nagrody rzeczowe. Wiele osób zwraca uwagę na oferowaną przez nas pomoc w załatwianiu formalności kredytowych i ofertę wykończenia mieszkania pod klucz.
Zuzanna Kordzi dyrektor ds. handlowych w ECO-Classic
Wszystkie nasze inwestycje sprzedają się bardzo dobrze i nie musimy używać szczególnych argumentów, żeby pozyskać klientów. Zaprojektowane ze szczególną starannością zarówno jeżeli chodzi o funkcjonalność, jak i stronę estetyczną. Zawsze jesteśmy elastyczni w rozmowach z klientami i doceniamy szczególnie tych, którzy kupują kolejne mieszkania w tej samej lub różnych inwestycjach.
Urszula Hofman, reprezentująca Grupę Inwest
W każdej z naszych inwestycji klient znajdzie mieszkania, których zakup możliwy jest w ramach programu Mieszkanie dla Młodych. Początek realizacji inwestycji to możliwość zakupu mieszkania w atrakcyjniejszej cenie, które klient może wybrać z pełnej oferty. Stosujemy zasadę transparentności cen. Podczas rozmowy nasi sprzedawcy mogą jednak zaproponować zakup mieszkania w bardzo korzystnej kwocie i dopasować umowę do preferencji klienta.
Marta Jagłowska, Marketing Manager w firmie Marvipol
Niewątpliwie najlepszym momentem na zakup mieszkania jest przedsprzedaż, którą właśnie rozpoczęliśmy w warszawskim Lake Park Apartments. To moment przed rozpoczęciem regularnej sprzedaży, kiedy nie tylko można wybierać z szerokiej palety dostępnych mieszkań, ale skorzystać również z wyjątkowej oferty, niedostępnej w standardowym cenniku.
Magdalena Rurarz, dyrektor działu sprzedaży i marketingu Victoria Dom
W przypadku inwestycji, w których oferujemy domy, organizujemy dni otwarte i okresowe promocje. W inwestycjach, w których powstają mieszkania bardzo starannie przygotowujemy ofertę, aby dopasować ją do aktualnych potrzeb rynkowych.
Jarosław Jankowski, prezes zarządu Waryński S.A. Grupa Holdingowa
Jednym z najbardziej powszechnych mechanizmów jest oferowanie stosownych upustów względem wyjściowych cen ofertowych. Na tego typu rozwiązanie klienci mogą liczyć także w przypadku naszych warszawskich inwestycji Miasto Wola i Stacja Kazimierz. Ostateczna wartość upustu jest uzależniona od wielu czynników, m.in.: metrażu i rozkładu oraz usytuowania mieszkania w inwestycji. Prócz upustów, okresowo dostępne są również inne zachęty, takie jak np. miejsce garażowe w cenie lokalu, których dostępność uzależniona jest od fazy sprzedaży inwestycji. Klienci mogą uzyskać je w drodze indywidualnych negocjacji.
Wojciech Stisz, reprezentujący firmę Barc Warszawa S.A.
W czasie dni otwartych w naszych inwestycjach oferujemy klientom upusty, których wysokość uzależniona jest od wielkosci kupowanego mieszkania. Ostatnie w tym roku dni otwarte w Tarasach Dionizosa w Warszawie zaplanowaliśmy na 24-25. października. W gotowej podwarszawskiej Rezydencji Kościuszki indywidualnie negocjujemy ceny ostatnich mieszkań.
Autor: Kamil Niedźwiedzki
Więcej informacji dompress.pl
Nadesłał:
prestige
|