Rabatowy weekend w Centrum Korona


Rabatowy weekend w Centrum Korona
2018-02-14
W dniach 16-18 lutego Centrum Korona zaprasza na zakupy z bonusem. Na klientów Korony czekają specjalne promocje z wykorzystaniem prawie 40 kuponów rabatowych przygotowanych przez salony modowe, sklepy z kategorii „Uroda”, punkty usługowe czy gastronomiczne.

W całej Polsce trwa właśnie tzw. final sale season, czyli ostatnie dni wyprzedażowego szaleństwa. W praktyce oznacza to, że druga połowa lutego kończy okres największych promocji na kolekcje Jesień-Zima 2017/2018, podczas którego można kupić ubrania, buty i dodatki z całkiem sporą zniżką. Final sale to jednak nie jedyna okazja do oszczędnych zakupów. W najbliższy weekend w Centrum Korona odbędzie się specjalny Weekend Rabatów. Weźmie w nim udział ponad 30 marek, w tym salony modowe (m.in. Bytom, Diverse, Pretty Girl, Quiosque, Vistula, Wólczanka), sklepy z akcesoriami i dodatkami (m.in. Jubiler Schubert, W.Kruk, Yes), salony z kategorii „Uroda” (m.in. Neo Nail, Yves Rocher) oraz punkty gastronomiczne (m.in. Greco, KFC, Pizza Hut).

Klienci, którzy w dniach 16-18 lutego wybiorą się na zakupy do Centrum Korona, mogą liczyć m.in. na:

·         Puccini – 50% rabatu na galanterię skórzaną;

·         Diverse – 20% rabatu na jeansy nieprzecenione;

·         Wojas – 20% rabatu na cały nieprzeceniony asortyment;

·         Księgarnia Świat Książki – 20% rabatu na książki dziecięce i młodzieżowe;

·         Yves Rocher – 2 dowolne kosmetyki w cenie 1;

·         Grycan – kawa gratis do deseru w pucharze.

„W nadchodzący weekend gorączka zakupów dosięgnie każdego prawdziwego poszukiwacza okazji. Ponad 30 marek obecnych w naszym centrum przygotowało specjalne obniżki będące doskonałą szansą na zrobienie udanych zakupów przy niższym niż zazwyczaj nakładzie finansowym” – mówi Izabela Turkiewicz, dyrektor Centrum Korona.

Kupony rabatowe są dostępne w specjalnym drukowanym katalogu oraz darmowej aplikacji mobilnej QPONY. Warto pobrać aplikację QPONY, aby nie tylko skorzystać z weekendowej promocji, ale także być zawsze na bieżąco z ofertą promocyjną ulubionych marek obecnych w Centrum Korona.

Dodatkowe informacje:

Centrum Korona

Centrum Korona to jedno z pierwszych wielofunkcyjnych centrów handlowych w Polsce, gdzie oprócz zakupów można aktywnie spędzić czas w klubie fitness oraz zrelaksować się w strefie kina i restauracji. Całkowita powierzchnia użytkowa Centrum Korona to 55.000 m2.

Oferta handlowa centrum obejmuje 54 butiki i sklepy średnio powierzchniowe, a głównymi najemcami są: hipermarket Auchan, Cinema City, Fitness Academy oraz sklepy CCC, Decathlon, GO Sport, Rossmann i RTV Euro AGD. Centrum Korona może pochwalić się bogatą ofertą rozrywkową – na terenie obiektu działają: mulitiplex CINEMA CITY oraz kompleks strefy food court  z 12 restauracjami. Centrum Korona to miejsce przyjazne rodzinom oraz osobom niepełnosprawnym.

Właścicielem Centrum Korona jest spółka celowa CH Wrocław Sp. z o.o. zarządzana przez Cromwell Polish Retail Fund.

www.centrum-korona.pl

CROMWELL Property Group

Cromwell Property Group to australijski fundusz REIT (Australian Real Estate Investment Trust) notowany na australijskiej giełdzie papierów wartościowych (ASX), który zarządza aktywami o łącznej wartości 6,7 mld EUR na terenie Australii, Nowej Zelandii i Europy.

Cromwell oferuje globalną i obejmującą komplet usług platformę zarządzania inwestycyjnego wraz z w pełni zintegrowanym potencjałem nieruchomościowym oraz bezpośrednim zarządzaniem aktywami.

Na terenie Europy Cromwell zarządza w ramach swoich funduszy i mandatów w Europie aktywami nieruchomościowymi i zdolnościami inwestycyjnymi o wartości 3,3 mld EUR. W portfelu aktywów Cromwell znajduje się ok. 270 nieruchomości i 2900 najemców.

Cromwell w 21 biurach w 13 krajach europejskich zatrudnia ponad 180 osób, które zapewniają fachową wiedzę w zakresie nieruchomości.

www.cromwellpropertygroup.com

APSYS Polska

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu, otwarta w październiku 2016 jako największe centrum zakupów, rozrywki i rekreacji w Wielkopolsce (100 000 m2 GLA).

 

APSYS Polska zarządza obecnie 1 000 000 mkw GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie  nagradzane przez PRCH, ICSC, EuropaProperty oraz CiJ w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.

 

 

 

 

Nadesłał:

Orchidea

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl