Radio „ESKA” partnerem XXIII Małopolskich Targów Ślubnych


Radio „ESKA” partnerem XXIII Małopolskich Targów Ślubnych
2013-01-08
Organizatorzy XXIII Małopolskich Targów Ślubnych w Krakowie pozyskali Radio ESKA, jako strategicznego partnera medialnego imprezy. Tym samym zyskają dużą kampanię promocyjną na antenie stacji radiowej.

To już kolejna edycja Targów, nad którą patronat medialny objęła Grupa TIME S.A, czyli Radio ESKA. W ramach współpracy, na antenie kilku stacji Radia ESKA (tj. ESKA Kraków, Nowy Sącz, Zakopane oraz Tarnów) zostaną wyemitowane spoty promujące XXIII Małopolskie Targi Ślubne w Krakowie, które odbędą się 27 stycznia 2013 roku. Dodatkowo Radio ESKA przeprowadzi kilkanaście konkursów, m.in. w programie „ESKA CITY News” oraz „Bal czy Szmal”, w którym będzie można wygrać nagrody w postaci bezpłatnych wejściówek na imprezę. – Z Radiem ESKA współpracujemy już od kilku lat. To solidnym partner, który gwarantuje skuteczną i profesjonalną kampanię promocyjną. Dlatego jesteśmy zadowoleni, że ESKA ponownie zgodziła się objąć patronatem organizowane przez nas wydarzenie, mówi Sławomir Klekowski, dyrektor XXIII Małopolskich Targów Ślubnych.

Kampania promocyjna będzie trwać na antenie Radia ESKA od 21 stycznia do 27 stycznia 2013 roku.

Organizatorem XXIII Małopolskich Targów Ślubnych jest wydawca pisma „SUFLER Młodej Pary” oraz Chemobudowa Kraków S.A. Targi odbędą się 27 stycznia 2013 roku w Krakowie, w Centrum Targowym Chemobudowa, przy ul. Klimeckiego 14, w godzinach 10.00-17.00.

Za pozyskanie strategicznego partnera medialnego oraz obsługę kampanii, a także prowadzenie dodatkowych działań marketingowych na rzecz całego wydarzenia, odpowiedzialna jest firma doradcza UnitedCast Entertainment Sp. z o.o. Oddział w Polsce. 

Nadesłał:

Paweł Kajetanowicz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl