Radość zaskoczenia, czyli Efekt Magicznego Motyla
Magiczny Motyl® to marka, pod którą na polski rynek wkracza sprawdzony na zachodzie dodatek do kart pocztowych, zaproszeń, ulotek, folderów, książek, płyt CD i innego rodzaju prezentów, który wylatując w momencie otwarcia przesyłki wywołuje niezapomniany efekt zaskoczenia i radość na twarzy odbiorcy
Magiczny Motyl®, na świecie funkcjonujący pod nazwą Magic Flyer®, swoją premierę miał 5 listopada 1993 roku w programie kluczowej francuskiej stacji telwizyjneji TF1. David Vilaplana - wynalazca i twórca Magic Flyer International - wręczył podczas gościnnego występu prezenterowi kopertę niespodziankę. Po jej otwarciu, ku zaskoczeniu samego prezentera oraz 5 milionów widzów, wyleciały różnokolorowe motyle.
Magic Flyer® został niemalże natychmiast skomercjalizowany i zaskarbił sobię uwagę zarówno mediów, jak również agencji marketingowych oraz firm pragnących wyróżnic swoją ofertę (Kenzo, Festiona, Canal+, McDonalds, Shell, Vodafone i wiele innych).
Czym właściwie jest Magiczny Motyl? To opatentowany dodatek o kształcie przypominającym do złudzenia prawdziwego motyla, wykonany z wysokiej jakości papieru, lekkiego metalowego stelarza oraz gumy służącej jako napęd. Wystarczy nakręcić górne skrzydła motyla ok 40 razy, włożyć go do kartki pocztowej, zaproszenia, książki, folderu lub dowolnego prezentu i wysłać.
Precyzyjne odwzorowanie skrzydeł żywego motyla sprawiło, że atutami Magicznego Motyla są nie tylko piękne barwy, lecz również wysoki i efektowny lot.
"Magiczny Motyl (magicflyer) to doskonały nośnik informacji w działaniach direct mailingowych". - Patryk Jaworski, Menedżer ds. Marketingu. "Pozytywny efekt zaskoczenia i radość na twarzy odbiorców przesyłki zawierającej Magicznego Motyla, sprawiają, że przekaz marketingowy kierowany w tej formie na długo pozostaje w pamięci adresata."
"Dane zebrane przez naszego partnera jednoznacznie wskazują, że odbiorcy przygotowanej kampanii z udziałem Magicznego Motyla pamiętają o niej nawet 5 lat! Co więcej, średnia stopa zwrotu z tak przygotowanej akcji wynosi około 20%." - mówi Patryk Jaworski. "Co ciekawe firmy korzystające z Magicznego Motyla, zaobserwowały również, że przesłany komunikat został samoistnie przekazany i polecony przez odbiorców kolejnym 10 osobom."
Ponieważ Magiczny Motyl to nie tylko skuteczny nośnik reklamy, lecz przedewszystkim dodatek którego celem jest wywołanie pozytywnych emocji wśród odbiorców, przygotowaliśmy sześć najpopularniejszych modeli, które będą dostępne w sprzedaży detalicznej. Szczegółowe informacje oraz modele prezentujemy naszej stronie: www.magicznymotyl.pl
Nadesłał:
openmediagroup
|