Rafał Brożyna i Krystian Marczak w zespole trenerów HILLWAY
Do zespołu trenerów i konsultantów HILLWAY dołączyli kolejni uznani praktycy biznesu od wielu lat związani z branżą call/contact center: Rafał Brożyna – obecnie Przewodniczący Jury Konkursu Telemarketer Roku i Krystian Marczak Dyrektor Operacyjny Idea Call Center.
,,Od początku działalności obserwujemy duże zainteresowanie szkoleniami w branży call center i telemarketingu, w związku z tym jest to nasza mała specjalizacja, którą cały czas dynamicznie rozwijamy. Możemy powiedzieć, iż w obszarze telemarketingu udało nam się stworzyć taki zespół ekspertów, jakiego nie ma żadna inna firma szkoleniowa w Polsce. W ramach poszczególnych centrów kompetencyjnych tworzymy cały czas nowe rozwiązania, które pozwalają naszym Klientom odnosić sukcesy. Potwierdzają to referencje i stała współpraca z największymi firmami, organizacjami w Polsce. Nie byłoby takich efektów, gdyby nie zespół świetnych ekspertów - praktyków biznesu, który cały czas rozwijamy.” – mówi Marzena Sawicka, Dyrektor Zarządzający HILLWAY.
Rafał Brożyna to ekspert w zakresie szkoleń call center. Wieloletni praktyk branży call center i sprzedaży. Przewodniczący Jury Konkursu Telemarketer Roku. Absolwent Wydziału Ekonomii (specjalizacja marketing) na Politechnice Koszalińskiej oraz „Podyplomowych studiów Szkolenia i Rozwoju” na Akademii im. L. Koźmińskiego. Realizował wiele projektów szkoleniowych zarówno w organizacjach, w których pracował jako Trener, jak i komercyjnie dla biznesu. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach Key Account Manager i Marketing Manager w firmie WiedzaNet oraz przez 7 lat w największych w Polsce outsourcingowych call center jako Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Arteria S.A., Kierownik Działu Szkoleń i jakości w Call Center Poland S.A. i Contact Point sp. z o.o., gdzie zajmował się m.in. tworzeniem i zarządzaniem działami szkoleń i jakości, prowadzeniem coachingów, szkoleń i monitoringów pracowników wielu projektów dla Klientów z różnych branż.
W zakresie jego pracy było m.in. diagnoza, przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (menedżerskich) pracowników średniego i wyższego szczebla firm; szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji sprzedażowych dla Konsultantów, Liderów, Kierowników Projektów; zarządzanie procesem przygotowania pracowników do pracy i wszelkimi działaniami szkoleniowo - jakościowymi w Platformie Call Center oraz zbudowanie i zarządzanie zespołem kilkunastu Trenerów w pięciu lokalizacjach na terenie kraju.
Rafał Brożyna od 14 lat prowadzi szkolenia w obszarach sprzedaż bezpośrednia, telemarketing, call center; z zakresu szkoleń marketingowo – sprzedażowych (zarządzanie zespołem, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, skuteczny telemarketing, zasady efektywnej prezentacji) i umiejętności interpersonalnych (skuteczne przywództwo, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja).
Krystian Marczak, obecnie Dyrektor Operacyjny Idea Call Center HR z branżą call center związany jest od 2006 roku. Ukończył wydział Politologii o specjalizacji: Komunikacja Społeczna i PR. Doświadczenie w Obsłudze Klienta i Sprzedaży zdobywał w miedzy innymi w największych outsourcingowych call center: Call Center Poland oraz w Voice Contact Center.
Zaczynał od stanowiska Konsultanta Telefonicznego. Przez 6 lat pracy w branży Obsługi Klienta i Sprzedaży awansował na stanowiska: Team Lidera, Trenera ds. Jakości, Specjalisty ds. Szkoleń i Rekrutacji, Koordynatora Zespołu Call Center, Koordynatora Zespołu Telesprzedaży. Prowadził projekty dla Klientów z różnych branż: Telekomunikacyjna (Telesprzedaż, ankiety, Windykacja), Wydawnicza (Telesprzedaż); Finansowa (Telesprzedaż ubezpieczeń, kart kredytowych), Badania CATI (Mystery Client), Motoryzacyjna (Telesprzedaż); Budowlana (Umawianie spotkań handlowych); Media (Telesprzedaż); Szkoleniowa (Telesprzedaż); FMCG (Telesprzedaż); Energetyczna (Telesprzedaż); Informatyczna (Telesprzedaż).
Jako Koordynator poszczególnych projektów zdobył wielu prestiżowych nagród i wyróżnień w różnych kategoriach w branży wydawniczej, telekomunikacyjnej, windykacyjnej m.in. I miejsce za "Dosprzedaż Usług Telekomunikacyjnych Netia 2010 r." oraz Główna nagroda GOLDEN ARROW 2011 r. w kategorii telemarketing, tytuł pracy "Windykacja należności". Krystian to osoba bardzo kreatywna, nastawiona na ciągły rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń, a w sprzedaży i pokonywaniu obiekcji klientów to jedna z najcenniejszych cech.
***
HILLWAY Training & Consulting to firma specjalizująca się w doradztwie dla firm i szkoleniach biznesowych w dziedzinie przywództwa, zarządzania, efektywności organizacyjnej, budowania relacji z klientami, podnoszeniu kompetencji pracowników oraz poprawie efektywności sprzedaży i obsługi klienta w kanałach bezpośrednim i telefonicznym (w tym call/contact center). HILLWAY świadczy również usługi w zakresie badań w obszarze HR i customer care ( Mystery Call) oraz outsourcingu personalnego (rekrutacja i selekcja, temp services, interim management).