Raiffeisen Bank Polska S.A. wybrał system MailPro.


2009-07-07
Na mocy podpisanej w ostatnich dniach umowy, firma MailPro zajmująca się profesjonalnymi usługami e- mail marketingowymi zagwarantuje Raiffeisen Bank Polska S.A pełną obsługę w zakresie e-mail marketingu.

Na mocy podpisanej w ostatnich dniach umowy, firma MailPro zajmująca się profesjonalnymi usługami e- mail marketingowymi zagwarantuje Raiffeisen Bank Polska S.A pełną obsługę w zakresie e-mail marketingu. MailPro zapewni skuteczne wsparcie działań marketingowych, mających na celu rozwijanie długotrwałych, opartych na zaufaniu relacjach z klientami Banku.

"Raiffeisen Bank to bardzo wymagający klient stawiający wysokie wymagania swoim partnerom biznesowym, mający duże oczekiwania co do sposobu realizacji powierzonych zadań oraz jakości obsługi klienta. Współpraca z takim klientem to dla naszej firmy nie tylko duże wyzwanie, ale także szansa na dalszy rozwój, poprzez wspólne udoskonalanie systemu i systematyczne wprowadzanie do niego nowych rozwiązań, oczekiwanych przez pracowników Banku. Współpraca z takim partnerem jest więc dla naszej firmy w dłuższej perspektywie bardzo rozwojowa." - mówi Katarzyna Czyrnek, marketing manager MailPro.

Raiffeisen Bank dołączył do grona klientów MailPro tuż po podjęciu takiej samej decyzji przez pracowników Euro Banku. "Grono klientów naszej firmy systematycznie rośnie, a dołączenie do nich aż dwóch klientów Bankowych w tak krótkim czasie świadczy o wysokiej jakości naszych usług oraz potwierdza poziom standardów, jakie sobie wyznaczyliśmy w zakresie obsługi, solidności i bezpieczeństwa. Myślę, że nie bez znaczenia jest także fakt wysokiej elastyczności i otwartości na potrzeby klienta, która czyni z naszej oferty propozycje w pewien sposób wyjątkową" - mówi Marzena Ablewska - Lech, Account Manager odpowiedzialny za obsługę Raiffeisen Bank.

Nadesłał:

positive-power

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl