Raport „2012 Global Corporate Social Responsibility”
Raport „2012 Global Corporate Social Responsibility” prezentuje sukcesy Amway w polepszaniu warunków życia 10 milionów dzieci w ciągu ostatniej dekady.
Dzięki połączonym wysiłkom ponad 3 milionów dystrybutorów oraz ponad 21 tysięcy pracowników, Amway pomógł 10 milionom dzieci na całym świecie.
Najnowszy raport “2012 Amway Global Corporate Social Responsibility” przedstawia działania, które w ostatnich latach prowadzili dystrybutorzy i pracownicy Amway na rzecz poprawy warunków życia ludzi na całym świecie. Obejmowały one przede wszystkim pomoc dzieciom w ramach kampanii AMWAY ONE BY ONE.
Od założenia Amway, w 1959 roku, dystrybutorzy i pracownicy firmy przekazali prawie 450 milionów USD potrzebującym, w miejscach gdzie firma prowadzi swoją działalność.
„Pracownicy i dystrybutorzy firmy Amway mieli znaczący wpływ na pozytywne zmiany na świecie, skupiając swoje wysiłki na rzecz pomocy potrzebującym” – powiedział Steve Van Andel, Prezes Amway.
„Wszędzie gdzie jesteśmy obecni, osoby związane z Amway działają na rzecz poprawy warunków życia oraz stworzenia możliwości rozwoju dla lokalnych społeczności” – dodał Doug DeVos, Prezydent firmy Amway.
Amway skoncentrował się w 2012 roku na uwalnianiu potencjału ludzkiego za pośrednictwem trzech czynników: ludzi, produktów i działalności.
Ludzie: Dystrybutorzy i pracownicy Amway z oddaniem poświęcają swój czas, talent i środki na działania charytatywne na całym świecie. Od 2003 roku pomogli oni 10 milionom dzieci, przepracowując 2,7 milionów godzin w ramach wolontariatu i przekazując 190 milionów USD. Czołowi dystrybutorzy Amwaya w Chinach przyczynili się do powstania 754 kuchni, które dostarczają pełnowartościowe posiłki dla ponad 350 tysięcy uczniów na obszarach wiejskich. Pracownicy firmy ze stanu Michigan w USA spędzili ponad 20 tysięcy godzin w ramach działań charytatywnych na rzecz dzieci. Dzięki współpracy nawiązanej przez Amway w Indiach, 9 tysięcy dzieci w całym kraju otrzymało wsparcie edukacyjne i medyczne. Kultura przedsiębiorczości Amway, która rozwija możliwości biznesowe i napędza sukces ekonomiczny na całym świecie, pomogła poprawić sytuację ekonomiczną tysięcy Południowych Afrykańczyków z różnych grup społecznych.
Produkty: Program NUTRILITE® LITTLE BITS™ wykorzystuje wiedzę firmy Amway na temat żywienia w zwalczaniu niedożywienia wśród dzieci. Program umożliwił wyżywienie 400 dzieci w Meksyku i 250 dzieci w Zambii. Wykorzystując swoje doświadczenie w technologii filtracji wody oraz dostarczając jednostki oczyszczania wody, Amway wsparł setki ludzi w Ghanie i Republice Dominikańskiej.
Działalność: Amway nieustanie poszukuje usprawnień i podnosi standardy swoich produktów.
Firma wyznaczyła sobie za cel zrównoważony rozwój w działaniach biznesowych. Aktywność Amway na tym polu została wielokrotnie wyróżniona, w tym między innymi prestiżowymi nagrodami przyznanymi w 2012 roku przez rząd Meksyku – „Certificate of Clean Industry” oraz władze Chin – „Clean Production Award”. „Potencjał ludzki jest podstawą działalności Amway i powodem naszych wysiłków na rzecz rozwijania idei społecznej odpowiedzialności biznesu. Wierzymy, że możemy pomóc ludziom poprzez wspieranie tkwiącego w nich potencjału i zwalczanie problemów, które utrudniają jego rozwinięcie – powiedział Todd Woodward, Wiceprezes ds. Zintegrowanej Komunikacji Korporacyjnej. - Amway stanowi zawsze integralną część społeczności, w których prowadzi działalność. Dystrybutorzy i pracownicy firmy nie ustają w wysiłkach na rzecz pozytywnych zmian, niosąc pomoc ludziom na całym świecie, aby żyli oni w lepszych warunkach” - dodał Todd Woodward.
Nadesłał:
United PR
|