ReachLocal Poland członkiem IAB


2013-02-19
ReachLocal Poland Franchise został członkiem nadzwyczajnym stowarzyszenia branżowego IAB Polska. Dołączył tym samym do grona najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, takich jak: Grupa Onet, Wirtualna Polska, INTERIA.PL, AGORA SA, O2.pl, Google Polska.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrzesza niemal 200 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, m.in. portale, serwisy specjalistyczne, sieci społecznościowe, domy mediowe, agencje interaktywne. Jednym z ważniejszych zadań związku jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu.

 

- Dołączenie do grona IAB Polska było dla nas ważnym krokiem. ReachLocal Polad rozpoczynając działania na polskim rynku stawia na wysokie standardy jakości nie tylko samego produktu, ale również współpracy z klientami. W naszej ocenie IAB Polska od lat  porządkuje rynek reklamy internetowej, dzięki czemu klienci dostają do rąk coraz lepsze i efektywniejsze rozwiązania. Jako nowy członek IAB chcemy aktywnie uczestniczyć w pracach grup roboczych. Za główny cel stawiamy sobie propagowanie wiedzy na temat możliwości rozwoju jaki Internet daje rynkowi SMB. – mówi Jarosław Mutwil, Country Manager ReachLocal Poland Franchise.

Nadesłał:

ReachLocal

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl