Real Madryt zapewnia nowy wymiar wrażeń podczas spotkań piłkarskich na stadionie Santiago Bernabéu
Cisco Connected Sports Solutions i klub piłkarski Real Madryt tworzą innowacyjne rozwiązania z myślą o fanach piłki nożnej odwiedzających stadion „Królewskich”
Cisco i klub Real Madryt ogłosiły dzisiaj, że dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań Cisco® Connected Sports Solutions stadion Santiago Bernabéu pozostaje wzorem innowacji technologicznych. Połączenie magii piłkarskich widowisk i najnowocześniejszej technologii sprawia, że fani piłki nożnej doświadczają nieznanego dotąd wymiaru sportowych emocji.
Jedyny w Europie
Stadion klubu Real Madryt to pierwszy obiekt w Europe, na którym zostanie zastosowane rozwiązanie Cisco Connected Stadium Wi-Fi. Obiekt Santiago Bernabéu Stadium stanie się jednym z najbardziej technologicznie zaawansowanych stadionów piłkarskich na świecie.
Nowa sieć Wi-Fi, na którą złoży się bardzo wiele punktów dostępowych, zapewni wszystkim kibicom korzystającym z urządzeń mobilnych i smartfonów szybki i niezawodny dostęp do Internetu, portali społecznościowych i aplikacji umożliwiających nawiązywanie komunikacji z fanami m.in. poprzez oferowanie im dostępu do dedykowanych treści cyfrowych. Korzystanie z Internetu przez Connected Stadium Wi-Fi odciąży sieci komórkowe, eliminując problemy z przesyłaniem wiadomości tekstowych i wykonywaniem połączeń telefonicznych podczas meczu.
Connected Stadium Wi-Fi i Cisco StadiumVision® to dwa rozwiązania, które otworzą zupełnie nowe możliwości komunikacji klubu i sponsorów z fanami „Królewskich”. Kibice będą mogli śledzić wydarzenia na boisku i oglądać dedykowane im materiały wideo ze wszystkich miejsc na stadionie, także w korytarzach, barach czy przy kasach, dzięki ekranom HD rozmieszczonym na całym obiekcie.
"Nieustannie poszukujemy innowacyjnych technologii i rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo z myślą o naszych fanach." – powiedział Enrique Uriel, CIO klubu Real Madyt. "Kiedy rozwiązania Connected Stadium Wi-Fi i StadiumVision firmy Cisco zostaną wdrożone na stadionie Santiago Bernabéu, widzowie zgromadzeni na obiekcie odkryją nowy wymiar emocji towarzyszących wydarzeniom sportowym. Dzięki zastosowaniu wyżej wspomnianych rozwiązań wykorzystamy w pełni potencjał najnowocześniejszej, szybkiej sieci zbudowanej specjalnie na potrzeby sportowe oraz potencjał innowacyjnych aplikacji i zyskamy możliwość kontaktowania się z fanami naszego klubu w sposób, jaki w Europie jest absolutną nowością. Stworzymy wyjątkowe miejsce wyposażone w nowe rozwiązania, dzięki którym kibice będą komunikować się ze sobą i wspólnie przeżywać sportowe emocje za pośrednictwem urządzeń mobilnych."
Nowe sposoby komunikacji z fanami oraz nowy wymiar udziału w wydarzeniach sportowych:
- Komunikacja mobilna następnej generacji: Firma Cisco zaimplementuje na stadionie Santiago Bernabéu rozwiązanie Connected Stadium Wi-Fi, które zapewni bogatsze, bardziej interaktywne i spersonalizowane możliwości interakcji za pośrednictwem portali społecznościowych dostępnych na smartfonach i urządzeniach mobilnych. Dzięki Connected Stadium Wi-Fi, Real Madryt zyskuje następujące możliwości:
o dzielenie się wrażeniami z rozgrywanego meczu z tysiącami kibiców na stadionie Santiago Bernabéu i milionami fanów „Królewskich” na całym świecie za pośrednictwem portali społecznościowych dostępnych na urządzeniach mobilnych;
o danie widzom możliwości korzystania ze spersonalizowanych aplikacji, które stworzą interaktywną atmosferę współudziału oraz osobistego zaangażowania w mecze klubu Real Madryt;
o zapewnienie niezawodnego dostępu do Internetu dla tysięcy fanów zgromadzonych na stadionie poprzez odciążenie ruchu danych i „zwolnienie miejsca” w sieciach komórkowych, które będą mogły swobodnie obsługiwać połączenia telefoniczne i przesyłać wiadomości tekstowe;
o nowy kanał komunikacji dla obsługi stadionu zajmującej się kwestiami bezpieczeństwa i działaniami operacyjnymi, jak również lepszą obsługę dziennikarzy;
o oferowanie nowych możliwości dostępu do treści multimedialnych
i interaktywnych aplikacji dla osób odwiedzających stadion w dni, w których nie rozgrywa się na nim meczów.
- Głębsze zaangażowanie w wydarzenia na boisku dzięki spersonalizowanym treściom cyfrowym: Cisco ma swój udział w powstawaniu unikalnego systemu wizualnego dla wszystkich widzów zgromadzonych na stadionie Santiago Bernabéu. Cisco StadiumVision jest to system działający za pośrednictwem sieci ekranów HD rozmieszczonych na całym obiekcie, który jest centralnie zarządzanym systemem dystrybucji treści multimedialnych. Dzięki niemu:
o partnerzy marki, reklamodawcy i sponsorzy drużyny Real Madryt zyskują możliwość zaangażowania kibiców za pośrednictwem dynamicznych obrazów wideo HD, które pozwalają spersonalizować treści, dostosować je do odbiorcy i w tym samym czasie przesyłać różne treści do rożnych stref na stadionie. System umożliwi także skupienie uwagi kibiców na konkretnym wydarzeniu, które ma miejsce na boisku, takich jak np. strzelony właśnie gol;
o widzowie w lożach będą mogli oglądać mecze w HD oraz korzystać z nowych usług i dystrybuowanych aktualnie spersonalizowanych treści multimedialnych, zmieniając kanał za pośrednictwem interaktywnego telefonu Cisco IP Phone dostępnego w loży;
o nowe multimedia i kanały komunikacji będą dostępne na korytarzach, w barach i przy kasach stadionu.
Sieć Cisco Connected Stadium na stadionie Santiago Bernabéu zostanie zaprojektowana tak, by dostosować ją do przesyłania dużej liczby materiałów wideo jakości HD i zwiększonego ruchu w sieci Wi-Fi podczas wydarzeń sportowych.
Rozwiązania Cisco Connected Sports to gwarancja unikalnych i niezapomnianych przeżyć dla fanów drużyny Real Madryt i wszystkich osób odwiedzających stadion Santiago Bernabéu, zarówno dziś, jak i w przyszłości.
Informacje o firmie Cisco:
Cisco (NASDAQ: CSCO) jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań sieciowych, które zmieniają sposób, w jaki ludzie kontaktują się ze sobą, komunikują i współpracują. Więcej informacji na temat Cisco można znaleźć na stronach http://www.cisco.pl i http://www.cisco.com. Polskie informacje prasowe firmy można znaleźć na stronie www.cisco.com.pl/prasa, natomiast centralny serwis informacyjny znajduje się pod adresem http://newsroom.cisco.com.
Dodatkowych informacji udziela:
Klaudia Mencina
Manager
Solski Burson-Marsteller
ul. Krakowskie Przedmieście 47/51
00-071 Warszawa
tel. +48 660 094 130
email: kmencina@solskibm.pl
www: www.solskibm.pl
Nadesłał:
jdunin-keplicz@solskibm.pl
|