Realne efekty, a nie tylko wizyty na stronie internetowej – takie są oczekiwania polskiego sektora M


2013-10-09
Przedstawiciele sektora MSP coraz bardziej skupiają się na realnych efektach, a nie tylko na liczbie wizyt na stronie – oceniają po roku obecności na polskim rynku specjaliści globalnej agencji marketingu online – ReachLocal Poland.

Rok obecności ReachLocal Poland Franchise na polskim rynku pozwolił zrealizować dla klientów z różnych branż ponad 400 kampanii. Nie sama liczba kampanii jest najważniejsza, a osiągnięte przez nie efekty – ponad 25 000 połączeń telefonicznych, ponad 117 000 interakcji. Zarówno liczba odwiedzin na stronie jest ważna dla klientów z sektora MSP, ale także ich świadomość rozwiązań z zakresu marketingu online zwiększa się.

– Nasi klienci nie zwracają uwagi jedynie na perspektywę zwiększenia liczby odwiedzin na stronie, ale skupiają się przede wszystkim na realnych efektach. Ważne jest to, czy poprzez nasze działania pozyskają potencjalnych klientów – mówi Jarosław Mutwil, Country Manager ReachLocal Poland Franchise.

Na początku 2014 roku ReachLocal planuje otworzyć kolejny polski oddział, a także zdecydowanie zwiększyć ilość zrealizowanych kampanii. Agencja chce do końca tego roku uzyskać wynik 500 aktywnych kampanii, a z końcem przyszłego roku osiągnąć zwiększyć go do 700 takich kampanii. Ma zamiar bazować przy tym na obecnym flagowym produkcie – ReachSearch oraz rozszerzyć ofertę o nowe produkty dostosowane do potrzeb rynku. 

Nadesłał:

ImagoPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl