Rebranding marki PIKA Sp. z o. o.


Rebranding marki PIKA Sp. z o. o.
2013-05-14
Z okazji 20-lecia firmy PIKA Sp. z o.o., lider rynku zarządzania informacją i wiedzą na bazie dokumentów, zmienia swój dotychczasowy wizerunek. Zmiany, wprowadzone m. in. w identyfikacji wizualnej firmy, stanowią odpowiedź na trendy obecne na rynku.

PIKA Sp. z o. o., jako jedna z największych i najbardziej nowoczesnych firm w Polsce w swoim sektorze, od dawna wyznacza trendy na rodzimym rynku, oferując klientom wsparcie procesów biznesowych dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii. Z okazji jubileuszu firmy zdecydowano zmienić dotychczasową identyfikację i zawrzeć w niej nowe przesłanie, które przyświeca firmie.

- Nowa identyfikacja związana jest z wprowadzeniem nowego hasła przewodniego marki: „Think Big!" - mówi Karolina Kalkowska, Prokurent i Dyrektor Bezpieczeństwa w PIKA Sp. z o. o. - Oznacza ono, że klienci PIKA mogą skupić się na tworzeniu swojego biznesu i budowaniu sukcesu firmy, mogą zatem swobodnie myśleć o rzeczach wielkich, podczas gdy PIKA, której eksperci zajmą się skutecznym zarządzaniem informacją, odciąży firmę od spraw związanych np. z obiegiem danych czy automatyzacją procesów biznesowych. Nasze hasło wskazuje także na myślenie o innowacyjności, rozwoju, na otwartość dotyczącą współpracy w wymiarze globalnym. Już teraz z powodzeniem realizujemy tę ideę, m. in. poprzez współpracę z największymi akceleratorami biznesowymi budującymi „globalną Dolinę Krzemową".

Nowy logotyp wskazuje na połączenie i przenikanie się cech potęgi i rozumu (pika - włócznia) oraz symbolu nieskończoności, doskonałości, wewnętrznej spójności, a zarazem wiecznego ruchu (kula). Oddzielające się mniejsze kule stanowią symbol kiełkowania, zarówno biznesu PIKA, jak i towarzyszącej firmie idei ciągłego rozwoju dedykowanej wparciu procesów biznesowych klientów oraz nawiązywania nowych pól do współpracy. Niebieskie barwy, przeważające w identyfikacji, odzwierciedlają bezpieczeństwo i zaufanie biznesowe, jakim obdarzają firmę jej klienci, jednocześnie wskazując na jej autorytet, profesjonalizm i odpowiedzialność, jaka charakteryzuje markę. Dodatkowo, fioletowe elementy stanowią symbol wyobraźni, wiedzy, a także usług o najwyższym standardzie, ukierunkowanym na optymalizację procesów biznesowych klienta.

Zarówno hasło przewodnie firmy, jak i nowy logotyp, zostały zaprezentowane podczas uroczystej gali jubileuszu firmy, który odbył się w Operze Bałtyckiej. Wieczór łączył w sobie elementy biznesu i kultury - PIKA, wspierając młodych artystów, objęła mecenat nad spektaklami operowymi przygotowanymi przez absolwentów Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku oraz Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Dodatkowo, podczas uroczystości, PIKA miała możliwość zaprezentowania firmy poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii. Wieczór upamiętniła bowiem interaktywna zabawa, w której wykorzystano elementy nowego logotypu, jak też interaktywny slideshow prezentujący historię firmy oraz jej plany na przyszłość.

Rebranding marki stanowi również zapowiedź powstania nowej strony internetowej.

- Zmianie ulegnie też strona firmy, która zostanie odświeżona i wzbogacona o nowe, interaktywne elementy dopasowane do profilu spółki - tłumaczy Karolina Kalkowska z PIKA Sp. z o. o. - Mamy nadzieję, że ten sposób prezentacji oferty oraz samej firmy jeszcze bardziej odzwierciedli nowoczesność i innowację, którą reprezentuje PIKA.

Premiera nowej strony planowana jest na początku czerwca.

Nadesłał:

PPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl