Rebranding spółki Miranda z Grupy Kapitałowej LUBAWA
Rok 2013, to rok kontynuacji istotnych zmian dla firmy Miranda Sp. z o. o., wchodzącej w skład Grupy
Rok 2013, to rok kontynuacji istotnych zmian dla firmy Miranda Sp. z o. o., wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej LUBAWA. Dla podkreślenia tych zmian Spółka rozpoczęła proces rebrandingu, który ma na celu odświeżenie wizerunku, rozszerzenie działalności na nowe rynki zagraniczne oraz udoskonalenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Spółka Miranda z Turku, wchodząca w skład Grupy Kapitałowej LUBAWA, wraz z początkiem roku rozpoczęła prace będące wyraźnym zaakcentowaniem ostatnio wprowadzonych oraz planowanych zmian. Prace te, związane z procesem rebrandingu, pozwolą zaakcentować obecność Spółki zarówno na obecnych, jak również na nowych rynkach.
Bardzo ważnym celem stawianym przed tym procesem, jest ulepszenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, która wspierać będzie strategię rozwoju Spółki. Zmieniony został logotyp firmy oraz wszelkie elementy związane z identyfikacją wizualną. Nowym, powszechnie stosowanym logotypem jest Miranda Textiles, a dla Klientów ze służb mundurowych firma wyodrębniła logotyp Miranda Military.
Zmianie uległa również strona internetowa, a dotychczasowa oferta została uzupełniona o dodatkowe segmenty, zarówno w ofercie konsumenckiej, jak i w ofercie skierowanej do służb mundurowych.
Nowa odsłona bardziej podkreśla atrakcyjność oferty dla Klientów, zarówno obecnych, jak i nowych.
Nadesłał:
Justyna Wydłowska-Serwatko
|