"Recepta na telefon" w Centrum Medycznym ENEL-MED


"Recepta na telefon" w Centrum Medycznym ENEL-MED
2009-09-18
Więcej wygody i komfortu dla pacjentów abonamentowych w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.

Od września 2009 pacjenci programu abonamentowego Enel-Care oraz posiadający ubezpieczenia medi-care mogą otrzymać receptę bez konieczności rezerwowania konsultacji lekarskiej. Wystarczy skontaktować się z działem Call Center i dokonać zamówienia.

Recepta na telefon" oznacza dużą oszczędność czasu przede wszystkim dla tych pacjentów, którzy cierpią na choroby przewlekłe lub stale stosują pewne leki  - mówi Martyna Żak z Centrum Medycznego ENEL-MED - Od września mogą oni zamawiać lekarstwa za pośrednictwem naszego działu Call Center, bez konieczności wizyty u lekarza - informuje Martyna Żak.

W ciągu trzech dni pacjent może zgłosić się po odbiór recepty sam, lub może ją za niego odebrać upoważniona osoba. Recepta czeka we wskazanym przez pacjenta oddziale.

Cały proces jest realizowany z największą troską o komfort i bezpieczeństwo pacjentów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub wskazań medycznych, zostają oni telefonicznie poinformowani np. o konieczności odbycia wizyty kontrolnej.

Usługa „Recepta na telefon" oferowana jest przez oddziały: Galeria Krakowska w Krakowie, Kupiec Poznański w Poznaniu, Arkadia, Atrium, Blue City, Puławska i Zacisze w Warszawie oraz Arkady Wrocławskie we Wrocławiu. Receptę można zamówić dzwoniąc pod numer 1 95 27*. Call Center ENEL-MED czynne jest od poniedziałku do soboty w godzinach 07.00 - 21.00 i w niedzielę w godzinach 10.00 - 20.00.

Nadesłał:

Poradnik zdrowia
http://poradnik-zdrowia.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl