Reklama display, wideo online i mobilne aplikacje w centrum uwagi na Konferencji Performance Marketi


2014-06-17
W dniach 24-25 czerwca w Berlinie odbędzie się międzynarodowa Konferencja Performance Marketing Insights (PMI) poświęcona zagadnieniom związanym z budowaniem skutecznej strategii marketingowej przy wykorzystaniu aktualnych trendów marketingu efektywnościowego.

Według danych przedstawionych przez Mary Meeker, legendarnego analityka, inwestora i eksperta w dziedzinie Internetu Rosja, Francja i Włochy to kraje, których mieszkańcy najchętniej korzystają z sieci. W trakcie prowadzonego przez nią panelu dyskusyjnego przedstawione zostaną m.in. wyzwania i możliwości związane z ekspansją na te rynki.

Podczas tegorocznych sesji panelowych eksperci podejmą szeroki wachlarz tematów związanych z pracą marketerów efektywnościowych na całym świecie. Przedmiotem jednej z nich, będzie efektywność dystrybucji aplikacji dostępnych w Apple App Store i Google Play. Eksperci podzielą się swoją wiedzą na temat sposobów osiągnięcia sukcesu przez producentów nowych aplikacji na coraz bardziej konkurencyjnym rynku oprogramowania na smartfony i tablety.

Sesja panelowa z udziałem przedstawicieli Facebooka i GDM Digital dostarczy z kolei cennych wskazówek dotyczących sposobu wykorzystywania danych dla potrzeb tworzenia skutecznych kampanii reklamowych display i reklam bannerowych które, według badań Internet Advertising Bureau i PricewaterhouseCoopers, stanowiły 30% całości wydatków reklamowych brytyjskich firm w 2013 roku.

W trakcie konferencji poruszone zostaną również zagadnienia związane z kanałami opartymi na efektywności, takimi jak YouTube. Jego analizy i oceny dokona Richard Hartigan, Industry Manager - Technology w Google. Pełna agenda spotkania znajduje się tutaj.

Wydarzeniem zwieńczającym wielotematyczne wystąpienia ponad 75 prelegentów, będzie zaplanowana na drugi dzień sesja keynote poświęcona Internetowi rzeczy, którą poprowadzi David Rowan, wydawca magazynu Wired. Podczas wystąpienia dziennikarz zastanowi się w jakim stopniu współcześni przedsiębiorcy przyczyniają się do ewolucji marketingu na świecie oraz podkreśli rolę growth hacking - jednego z mniej znanych aspektów reklamy internetowej.

W świecie wszechobecnych danych, nowego podejścia do psychologii konsumenta i nastawienia na ciągłe testowanie i powtarzalność, biznesy internetowe mogą zdecydowanie zwiększyć liczbę użytkowników stosując sprawdzone w praktyce narzędzia, przynoszące takie efekty jak niegdyś reklama i marketing. Wykorzystanie możliwości jakie daje growth hacking jest konieczne, aby móc konkurować na globalnie rozwijającym się rynku. - podkreślił David Rowan.

Dwudniowa konferencja będzie także doskonałą okazją do nawiązania kontaktów branżowych podczas licznych spotkań networkingowych, takich jak choćby Meet the Agencies (więcej informacji na temat tego spotkania dostępnych jest tutaj).

Rejestracji na konferencję dokonali już uczestnicy z prawie 40 krajów, wśród nich liczna reprezentacja firm z Polski, takich jak: Netsales, AdProfit, Online Media Group, International Coupons and Cube Group S.A.

Bilety na konferencję dostępne są w sprzedaży online na stronie http://www.performancemarketinginsights.com/14/europe/register/. 9 czerwca zostanie uruchomiona oficjalna aplikacja, która umożliwi uczestnikom konferencji komunikację jeszcze przed rozpoczęciem spotkania.

Więcej informacji o Performance Marketing Insights: Europe: Andy Tozer, +44 (0) 117 203 3012, marketing@performancein.com

O Performance Marketing Insights: Europe

W ciągu dwóch dni, 24 i 25 czerwca 2014, konferencja Performance Marketing Insights w Berlinie zgromadzi do 1000 pochodzących z całego świata specjalistów z branży marketingu efektywnościowego i innych obszarów marketingu, którzy w samym sercu europejskiej stolicy startupów - Berlinie - stworzą unikalną platformę do nawiązania kontaktów i rozwoju biznesu.

Udział w konferencji międzynarodowych prelegentów, pionierów innowacyjnych rozwiązań marketingowych, startupów, ekspertów z branży cyfrowej, zapewni szczegółowy wgląd w strategię marketingu efektywnościowego w szerszym kontekście marketingu mix.

Nadesłał:

Mondaypr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl