Reklama Nissana Micra wyróżniona Idea Awards


Reklama Nissana Micra wyróżniona Idea Awards
2009-05-17
Nissan otrzymał nagrodę za reklamę telewizyjną Nissana Micra podczas kameralnej gali wręczenia nagród w kolejnej edycji konkursu reklamy Idea Awards.

Spośród kilkuset zgłoszonych reklam w ciągu całego roku internauci mogli oddawać swoje głosy na ulubione kreacje.





Jury składające się z reprezentantów mediów i firm: Warsaw Voice, Gazety Finansowej, Eurobuild Poland, wydawnictwa Hubert Burda Media, At Media oraz eGospodarka.pl wybrało zwycięzców spośród nominowanych na drodze głosowania internetowego reklam.

Nagrodzony spot reklamowy przedstawia młodą kobietę, której w bardzo aktywnym życiu codziennym pomaga zwinny i naszpikowany techniką Nissan Micra. Reklama sugeruje, że dzięki autu kobieta może znaleźć się w wielu miejscach na raz, aby następnie - po załatwieniu spraw - powrócić do jednego miejsca. Micra dostępna jest w trzech wersjach wyposażenia: Visia, Tekna i specjalna na 25-lecie oraz z benzynowymi silnikami o pojemnościach 1.2 i 1.4 litra oraz z silnikiem diesla 1.5 litra. Jej ceny rozpoczynają się już od 33 450 pln. W ubiegłym roku sprzedanych zostało 1417 Nissanów Micra i jest to wynik o 109 sztuk lepszy niż w roku 2007.

Więcej informacji o samym konkursie znajdą Państwo na stronie: http://www.ideaawards.pl/jury.html

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl