Reklama w modelu „płać za efekt“ popularna w kryzysie


Reklama w modelu „płać za efekt“ popularna w kryzysie
2009-07-28
Wzrost przychodów ze sprzedaży o 130 procent i podwojenie liczby jednocześnie prowadzonych programów partnerskich – to wyniki z pierwszego półrocza br. Novem Sp. z o.o.

Novem - prowadząc w Internecie działania z zakresu marketingu afiliacyjnego, które są rozliczane wyłącznie za efekt - od początku 2009 roku podwoiło liczbę jednocześnie obsługiwanych programów z 40 do ponad 80. Wzrost ten jest jeszcze bardziej imponujący, jeśli porówna się go z pierwszym półroczem 2008 roku. Firma obsługiwała wtedy równolegle kilkanaście programów. Większa liczba prowadzonych programów przełożyła się także na zwiększenie przychodów spółki. W pierwszym półroczu 2009 roku były one wyższe o blisko 130 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. To najlepsze rezultaty w całej dotychczasowej historii Novem.

Osiągnięte wyniki to zasługa zarówno rozwoju współpracy z dotychczasowymi klientami, m.in. Aviva Commercial Union, Nowa Itaka, Creditfield, BRE Bank, Cetelem Bank, jak i coraz większej liczby nowych klientów. Szczególnie widoczny jest wzrost zainteresowania marketingiem afiliacyjnym wśród przedstawicieli branży FMCG. Novem w ostatnim czasie prowadziło kampanie rozliczane za efekt dla tak znanych marek z tej branży, jak m.in.: Bakoma, Pedigree, Whiskas, Zielona Budka, Tymbark czy Hortex. Wśród nowych klientów Novem nie brakuje jednak przedstawicieli i innych branż, jak np. motoryzacja (Peugeot) czy handel (Tesco).

W minionym półroczu miały też miejsce ważne zmiany w ofercie i organizacji Novem, które również przyczyniły się do szybkiego tempa rozwoju. Najważniejszą nowością ofertową było wprowadzenie przez Novem systemu tzw. feedów produktowych. Umożliwia on pobieranie informacji o reklamowanych produktach wraz z linkami do strony danego produktu w sklepie internetowym. Pozwala to wydawcom wybierać do reklamowania na swoich stronach te produkty, które najlepiej pasują do profilu ich użytkowników. Feedy produktowe zwiększają znacząco skuteczność emitowanych reklam. Novem uruchomiło także autorski system informatyczny, który zautomatyzował rozliczenia z wydawcami stron internetowych z sieci afiliacyjnej. Liczba tych stron w sieci Novem wynosi obecnie ponad 150 tysięcy.


Dodatkowe informacje o firmie
Novem to jeden z liderów polskiego rynku performance marketingu. Firma realizuje dla swoich klientów programy afiliacyjne we współpracy z wydawcami, którzy są zrzeszeni w sieci partnerskiej. Liczy ona ok. 150 tys. witryn internetowych. W każdym z prowadzonych przez Novem programów, wynagrodzenie jest wypłacane jedynie za wcześniej określony efekt. Wyróżnikiem Novem jest też kompleksowa obsługa, jaką firma zapewnia swoim klientom. Obejmuje ona: profesjonalne oprogramowania trackingowe, przygotowanie kreacji oraz dedykowanych stron docelowych, strategiczne doradztwo w rozwoju efektywnego kanału promocji i sprzedaży internetowej. Więcej informacji o Novem można znaleźć pod adresem: http://www.novem.pl.

Nadesłał:

PRS

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl