Reklama za pomocą ulotki - dla kogo?
Zakładasz firmę i zastanawiasz się, jaką formę reklamy wybrać? Myślisz o kolportażu ulotek?
Taka reklama ma swoje zalety - jest tania, a kampanię można przeprowadzić praktycznie w każdym miejscu. Jednak nie wszystkie firmy przy wykorzystaniu ulotek mogą liczyć na spektakularne efekty.
Firmy specjalistyczne - niekoniecznie
Oferta firm specjalistycznych zazwyczaj skierowana jest do wąskiej grupy odbiorców. Raczej nie ma co liczyć na to, że trafimy na wielu jej przedstawicieli podczas rozdawania ulotek na ulicy lub przy galerii handlowej. Kolportaż w takiej sytuacji sprawdza się na wszelkiego rodzaju targach pracy, eventach czy zjazdach pracowników branży. Minusem jest jednak fakt, iż takie okazje nie zdarzają się zbyt często, więc kampania reklamowa raczej nie będzie zbytnio rozbudowana.
Małe firmy “dla ogółu” - jak najbardziej
Jeśli natomiast nasza firma oferuje usługi dla każdego, reklama za pomocą ulotek będzie idealna. Na przykład mały salonik fryzjerski dla kobiet i mężczyzn najlepiej rozpowszechni swoją działalność, rozdając ulotki na osiedlu - mieszkańcy, którzy jeszcze o nim nie wiedzą, a mają niedaleko, chętnie skorzystają z oferty.
Co przyciąga klienta
Oczywiście rabaty i promocje, przygotowane specjalnie dla niego i nie trwające zbyt długo. Tak skonstruowana ulotka spotka się z dużo większym zainteresowaniem odbiorców, którzy następnie z chęcią skorzystają z oferty. Promocje kreują także pozytywny wizerunek firmy - oferujemy przecież takie same usługi, jak konkurencja, za dużo niższą cenę!
Aby ulotka spełniła swoją funkcję reklamową, musi być dobrze zaprojektowana. Jeśli mimo najlepszych chęci nie mamy pomysłu, jak ją stworzyć, możemy zwrócić się do specjalistycznej agencji reklamowej. Ciekawa i przyciągająca wzrok ulotka może być kluczem do sukcesu dla firmy.
Polecamy równeż skorzystanie z usług projektowania graficznego: http://www.vizer.pl/oferta/projektowanie-graficzne/