Rekordowa noc w Fashion House
Prawie pięciokrotnie więcej klientów niż zwykle odwiedziło podczas nocnych zakupów Fashion House Outlet Centre w Piasecznie. Mieszkańcy Warszawy i okolic bardzo licznie wzięli udział w inauguracji „Cenomanii”, akcji w ramach której markowe produkty przecenione są nawet o 90 proc.
„Przeceny przecen" potrwają do 2 sierpnia br.
Fashion House Outlet Centre w Piasecznie jest największym centrum outletowym w kraju. Przez cały rok, w ponad 100 sklepach, można kupić markowe, pełnowartościowe produkty w cenach od 30 do 70 proc. niższych niż w sklepach firmowych na terenie Warszawy. Dwa razy w roku centrum organizuje akcję pod hasłem „Cenomania, czyli przeceny przecen". To okres w którym markowe ubrania, obuwie i sprzęty można kupić nawet 90 proc. taniej.
- Od początku roku obserwujemy u nas stały wzrost klientów, okazujemy się być dobrym miejscem na zakupy również w czasie kryzysu. U nas da się kupować tanio najlepszej jakości markowe produkty, oddawać się przyjemności nabywania artykułów firm, do których zdążyliśmy się przyzwyczaić i nadal chcemy się nimi otaczać. Zakładaliśmy, że na jeszcze większe przeceny skusi się duża liczba klientów, ale popularność rozpoczętej w piątek „Cenomanii" przeszła nasze oczekiwania. Następnym razem przy organizowaniu tego typu dodatkowych akcji promocyjnych, jak np. noc zakupów, pomyślimy być może o dłuższym czasie ich trwania, aby umożliwić i ułatwić zakupy wszystkim zainteresowanym. Zachęceni popularnością akcji postaramy się, aby następnym razem przygotowane przez najemców oferty były jeszcze bardziej atrakcyjne - mówi Mariusz Machnicki, dyrektor operacyjny Fashion House Outlet Centre w Piasecznie.
W okresie „Cenomanii" produkty w Fashion House Outlet Centre oznaczone są specjalnymi metkami, na których znajdują się trzy ceny. Pierwsza informuje o wartości danej rzeczy w firmowym sklepie (cena oryginalna/detaliczna), druga wskazuje cenę outlet, czyli taką, jaka obowiązuje w Fashion House przez cały rok. Trzecia, najniższa wartość, to cena właśnie podczas „Cenomanii".
- W tak przyjazny dla klienta sposób pokazujemy, ile można zaoszczędzić podczas kupowania markowych produktów w Fashion House. Nawet, jeśli w innych centrach również organizowane są wyprzedaże, to wartość obniżek nie jest tak wysoka jak u nas - my przeceniamy rzeczy już przecież wcześniej przecenione - mówi Marzena Janiszewska, marketing manager Fashion House Outlet Centre w Piasecznie.
„Cenomania" w Fashion House Outlet Centre potrwa do 2 sierpnia br.
Informacje o Fashion House Outlet Centre:
Fashion House Outlet Centres - to sieć sklepów fabrycznych, w których sprzedawane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości.
W Fashion House Outlet Centre towary znanych marek takie jak odzież, obuwie, czy akcesoria sportowe sprzedawane są przez cały rok - w cenach niższych od 30% do 70% w stosunku do cenw zwykłych sklepach. Produkty oferowane w Fashion House Outlet Centre są końcówkami serii lub kolekcji, kolekcjami z poprzednich lat oraz prototypami.
Centra sieci znajdują się Warszawie (w Piasecznie), na Śląsku (w Sosnowcu) oraz w Trójmieście (w Gdańsku).
Zapraszamy do odwiedzenia strony www.fashionhouse.pl
Nadesłał:
ap
|