Rekordowa sprzedaż ofert turystycznych w zakupach grupowych
Użytkownicy serwisu MyDeal.pl już myślą o wakacjach. Od początku marca kupili oferty turystyczne o łącznej wartości ponad 760 tys. złotych. Serwis zanotował rekordową sprzedaż wakacji na Sycylii. Zakupy grupowe stały się idealnym kanałem promocji dla średnich i mniejszych touroperatorów.
W branży zakupów grupowych popyt na oferty turystyczne nie maleje niezależnie od sezonu. Już teraz widać ogromne zainteresowanie ofertami „first minute”. Użytkownicy serwisu MyDeal.pl od początku marca mogli wybierać między wyjazdami w Alpy, propozycjami majówki w Rzymie i Wenecji, wycieczką objazdową po krajach nadbałtyckich czy tygodniowym pobytem w Czarnogórze lub na Sycylii z przelotem. Ta ostatnia oferta, z rabatem 50%, cieszy się największym zainteresowaniem – sprzedano do tej pory ponad 200 kuponów za łączną kwotę przekraczającą 325 000 złotych. Nie brakuje także propozycji krótszych i dłuższych wyjazdów w najciekawsze miejsca w Polsce.
Łączna suma sprzedaży wszystkich ofert turystycznych w serwisie w pierwszych dziesięciu dniach marca wyniosła ponad 760 000 złotych, tyle samo zaoszczędzili użytkownicy – wycieczki w zakupach grupowych są bowiem średnio o 50% tańsze od cen rynkowych.
– Niesłabnące zainteresowanie ofertami pierwszej w Polsce platformy turystycznej w zakupach grupowych „MyDeal Podróże” oraz rekordowy poziom sprzedaży w pierwszych dniach marca wskazuje, że to właśnie zakupy grupowe są miejscem, gdzie Polacy szukają możliwości tańszego spędzenia wakacji. Dynamicznie rosnące obroty spółki i coraz większe sumy zaoszczędzone przez użytkowników napawają nas optymizmem na resztę roku, zrobimy wszystko, aby nie tylko utrzymać to tempo, ale jeszcze je podnieść – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl.
Zainteresowanie wyjazdami wakacyjnymi wskazuje, że serwisy zakupów grupowych są cenionym źródłem ofert podróży w bardzo atrakcyjnych cenach. Mogą stanowić także konkurencję dla dużych touroperatorów, którzy na razie z rezerwą podchodzą do współpracy z zakupami grupowymi. Z kolei dla średnich i małych biur podróży, które umiejętnie korzystają z tego kanału sprzedaży, oferując wybrane oferty z wysokim rabatem, jest to szansa na efektywną promocję oraz pozyskanie nowych klientów.
– Użytkownicy są zainteresowani zarówno wyjazdami na narty na koniec sezonu, jak i pomysłami first minute na wakacje czy wycieczkami na majówkę – dodaje Adam Kaliszewski – Nasza oferta jest zróżnicowana, więc każdy amator podróży, zarówno tych zagranicznych, jak i krajowych, na pewno znajdzie coś dla siebie.
Nadesłał:
MyDeal.pl
|