Rekordowy kwiecień dla Tele5.


Rekordowy kwiecień dla Tele5.
2011-05-19
Rozrywkowa telewizja Tele5 zanotowała w kwietniu 2011 wysoki wzrost wyników oglądalności. W stosunku do kwietnia zeszłego roku, udział wśród wszystkich widzów wzrósł o 25%. Największy wzrost udziału został wygenerowany przez widzów platform cyfrowych - ponad 34% - z 0,38 do 0,51%.

Działania programowe i marketingowe osiągnęły oczekiwaną zmianę widza. W kwietniu 2011 zmienił się obraz widza Tele5 zmniejszając znaczenie miejsca zamieszkania, przy wzroście w dużych miastach. Oferta programowa kanału znalazła także większe uznanie wśród widzów o wyższych dochodach. Profil kanału zwiększył wagę widzów w grupie średniodochodowej z terenów niezurbanizowanych i miast poniżej 100 tys. mieszkańców oraz wysokodochodową grupę z miast powyżej 200 tys. mieszkańców. Wzrost udziału wśród mieszkańców wsi i mniejszych miast, jest skorelowany, ze wzrostem oglądalności w dystrybucji satelitarnej, co świadczy o zdecydowanym wzroście popularności kanału Tele5 w ofercie platform cyfrowych. Zwiększył się także przyrost udziału w "core" grupie 25-49 zarówno męskiej jak i żeńskiej.

Top- 10 programów all 16-49

 

Description

Date

Start time

End time

AMR

SHR%

1. ZAGINIONA NASTOLATKA /FILM THRIL.KAN./

17-04-2011

15:08

16:52

125 173

2,87

2. SOLO /FILM S.F. USA - MEKSYK/

17-04-2011

18:08

19:59

78 547

1,58

3. BYL SOBIE TWARDZIEL /FILM SENS.USA/

07-04-2011

20:09

22:05

77 191

1,19

4. ZABAWA W CHOWANEGO /FILM THR.KAN./

06-04-2011

20:08

22:03

73 240

1,10

5. PODWOJNA WIZJA /FILM THR.HONGKONG TAJ./

14-04-2011

20:07

22:11

60 990

0,96

6. POWSTALY Z MARTWYCH /FILM FAB.KANAD.USA/

01-04-2011

20:08

21:48

57 892

0,93

7. WSCIEKLOSC I SPRAWIEDLIWOSC /FILM SENS.USA/

15-04-2011

20:07

21:50

57 876

0,94

8. NIETOPERZE /FILM THR.USA/

13-04-2011

20:07

21:47

55 420

0,84

9. DISCO BANDZO /PROG.MUZ.POL./

17-04-2011

13:42

15:01

49 546

1,17

10. ZAWOD - SZPIEG  /SER. SENS. USA/

10-04-2011

17:12

18:07

49 170

0,99

 

Jak twierdzi Robert Kosobucki, dyrektor marketingu Tele5 „Wzrost wyników oglądalności jest wynikiem dobrego kierunku zmian programowych, takiego efektu oczekiwaliśmy”.

„Kolejnym krokiem w strategii budowania pozycji stacji Tele5 na polskim rynku telewizyjnym, to możliwy debiut spółki MEDIA5, właściciela kanału, na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych”- mówi Grzegorz Skupniewicz, dyrektor finansowy kanału. Fundusze pozyskane z emisji akcji przeznaczone byłyby na dalszy rozwój oferty programowej, inwestycje w technologię i uruchomienie nowych kanałów.

„Grupa ma stabilną sytuację finansową, przychody całkowite w pierwszym kwartale 2011 wzrosły o 13% w stosunku do pierwszego kwartału 2010, marża netto wyniosła prawie 22%. Rozwijamy się i inwestujemy w nowe produkcje. Myślę, że potencjalna emisja mogłaby ten rozwój znacznie przyspieszyć, Spółka jednak nie podjęła ostatecznych decyzji w tym zakresie” – dodaje Grzegorz Skupniewicz.

Nadesłał:

drejmer

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl