Rekordowy wynik NEO24.PL – 2 miliony zrealizowanych zamówień
NEO24.PL, największy w Polsce sklep internetowy, przekroczył spektakularną liczbę 2 milionów zrealizowanych zamówień. Sklep, który istnieje na rynku od 2006 r., jest jednym z pionierów e-commerce w Polsce i od początku utrzymuje dynamiczne tempo rozwoju.
2014 rok – inwestycje w rozwój
Ostatni rok był dla NEO24.PL okresem dynamicznego rozwoju i inwestycji w poszerzanie zasięgu:
· W czwartym kwartale 2013 r. sklep z sukcesem wdrożył nowy model biznesowy – utrzymując pozycję lidera w e-sprzedaży RTV AGD IT, firma poszerzyła ofertę o kilka nowych kategorii produktów (zabawki, produkty dla zwierząt, dla domu, kosmetyki), stając się tym samym multibranżową platformą. Sukces tej decyzji potwierdziły rekordowe wyniki sprzedaży odnotowane po rozbudowie oferty.
· Na początku lutego 2014 r., wprowadzając obsługę Klienta czynną przez 7 dni w tygodniu, sklep sięgnął po bastion zdominowany dotąd przez tradycyjne markety: zakupy weekendowe.
· Wiosną 2014 r. NEO24.pl ogłosiło partnerstwa z dwiema sieciami, które znacznie poszerzyły system punktów odbioru i pozwoliły zrealizować plan dotarcia z ofertą e-zakupów także do bardziej konserwatywnych konsumentów w mniejszych miastach – zakupy z NEO24.pl można dziś odbierać w 2500 kioskach RUCHu oraz na 600 stacjach Orlen na terenie całego kraju.
· W ostatnim kwartale NEO24.pl wprowadził jeszcze dwie innowacje: NEOEXPRESS, czyli dostawę wybranych kategorii produktów w kilka godzin (rewolucja na skalę światową, szczególnie w branży takiej jak RTV AGD IT), a także odroczone płatności.
8 lat na rynku
„Przekroczenie magicznej liczby 2 000 000 zrealizowanych zamówień to dla NEO24.PL bardzo ważny moment. Po raz kolejny bijemy właśnie rynkowy rekord w branży, a przede wszystkim – udowadniamy, że strategia ciągłych inwestycji w jakość i innowacje przynosi sukcesy” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.PL.
Sklep internetowy NEO24.PL istnieje od 2006 roku, a jego zespół liczy obecnie ponad 80 osób. Głównym założeniem NEO24.PL, jako lidera e-commerce, było od lat dostarczenie produktów wysokiej jakości, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i możliwie najkrótszym terminie. Sklep posiada własne centra logistyczne, które pozwalają na utrzymanie bardzo szerokiego wyboru produktów – ich dostępność w magazynach zlokalizowanych w różnych częściach kraju usprawnia realizację zamówień, przez co towar szybko dociera do Klientów. Jednocześnie, w przeciwieństwie do tradycyjnych hipermarketów, sklep nie musi ponosić wysokich kosztów magazynowania w centrach handlowych, w sercu dużych miast. To właśnie dzięki niskim kosztom funkcjonowania, NEO24.PL może oferować towary w tak atrakcyjnych cenach.
Pierwszy milion transakcji w NEO24.pl zarejestrowano w 2012 roku – osiągnięcie tego wyniku zajęło 6 lat i było pierwszym sukcesem na tę skalę wśród sklepów internetowych. Pułap drugiego miliona zrealizowanych zamówień sklep przekroczył już w 2 lata od pierwszego rekordu.
Recepta na sukces
„Źródłem ogromnej satysfakcji dla całego naszego zespołu jest dziś przede wszystkim fakt, że sukces udało się utrzymać” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl – „Złożyło się na to kilka elementów. Po pierwsze: konsekwencja. Ani na chwilę nie przestajemy się rozwijać, w ostatnim roku niemal co miesiąc wprowadzaliśmy kolejne nowe rozwiązania. Po drugie: innowacje. Rywalizacja w e-commerce dawno przestała opierać się na cenie, trzeba wciąż szukać nowych przewag. Stąd też nasze inwestycje np. w rozwój sieci dystrybucji, która liczy dziś ponad 3000 naziemnych punktów odbioru i mogę zdradzić, że w najbliższych tygodniach poszerzy się o kolejne. Stąd również nowe rozwiązania, takie jak NEOEXPRESS czy program partnerski. Po trzecie: myślimy wciąż kategoriami poszerzania rynku - walczymy nie tylko o tych, którzy już przekonali się do e-commerce, ale również o zupełnie nowych, często bardziej konserwatywnych konsumentów. Wykwalifikowani doradcy na infoliniach, dotarcie z punktami odbioru do mniejszych miejscowości, nowe opcje płatności itd. – wszystko to pozwala nam przekonywać nowe grupy Klientów. I wreszcie, po czwarte: złotą zasadą w e-commerce jest moim zdaniem patrzenie na każdego Klienta tak, jakby robił zakupy w sieci po raz pierwszy – nie ma miejsca na błędy, naszym zadaniem jest stanięcie na głowie, żeby każde jego doświadczenie było jak najlepsze, a zaufanie do sklepu nienaruszone. To standard, który mało kto na rynku potrafi utrzymać przez tyle lat”.
Plany na najbliższe miesiące
Najbliższe tygodnie, okres świątecznych zakupów, tradycyjnie należeć będą do najgorętszych w roku momentów w e-commerce. NEO24.pl po raz kolejny zmierzy się ze szczególnym wyzwaniem: obok klasycznych prezentowych hitów z kategorii RTV AGD IT, dostarczy Polakom tysiące zabawek i produktów dla dzieci, a więc najbardziej wrażliwe z zamówień. Zgodnie z wieloletnim zwyczajem, sklep wprowadzi w przedświątecznym okresie tzw. Gwarancję Renifera – oznaczone nią produkty, dotrą na pewno na czas przed Świętami, nawet zamówione na krótko przed Gwiazdką.
Przed końcem 2014 roku NEO24.PL zapowiada także ogłoszenie jeszcze jednego partnerstwa biznesowego, które w tym kluczowym okresie roku poważnie poszerzy sieć naziemnych punktów odbioru. Do ponad 2500 kiosków ruchu i 600 stacji Orlen dołączy kolejna ogólnopolska sieć partnerska, do której dostarczane będą zamówienia z NEO24.PL.
Trendy i priorytety biznesowe na 2015 rok? „Przede wszystkim M-commerce. Pracujemy już nad licznymi rozwiązaniami, które pozwolą nam udoskonalić zakupy dokonywane przez telefon. Przy tak błyskawicznym rozwoju rynku i oczekiwań konsumentów, szybciej niż nam się wydaje będziemy musieli dostarczać rozwiązania, które nie przewidują żadnego pola na stratę czasu czy testowanie cierpliwości. Klienci e-zakupów funkcjonują dziś w trybie „natychmiast”. Musimy za nimi nadążać z technologią. Nasz NEOEXPRESS, dostawa tego samego dnia, to segment, który rośnie w zawrotnym tempie. Za moment musimy być gotowi także z rozwiązaniami, które pozwolą klientowi zamówić produkt przez telefon, np. w drodze do pracy, w autobusie, i odebrać w pobliskim punkcie, w drodze powrotnej, za parę godzin. Musimy być w każdym sensie „pod ręką”, to na tym e-commerce będzie nadal opierał swoją rosnącą przewagę nad handlem tradycyjnym” – dodaje Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl.
Nadesłał:
RC2
|