Rekordowy wzrost popularności Paczkomatów w 2014 roku


Rekordowy wzrost popularności Paczkomatów w 2014 roku
2015-07-21
2014 rok okazał się okresem bardzo udanym dla marki InPost - właściciela innowacyjnych Paczkomatów, które zrewolucjonizowały polski rynek usług pocztowych. Według statystyk, tylko w 2014 roku firma odnotowała względem 2013 roku aż 90% wzrost usług związanych z w wysyłaniem paczek.

Wzrost ten względem 2012 roku wynosi aż 440%! Te dane dokładnie obrazują saklę rozwoju, dając jednocześnie powód do zadowolenia dla prekursora usług pocztowych w Polsce. Na przesyłki priorytetowe wysyłane za pośrednictwem InPost statystycznie decydowano się co 3 minuty. Rekord padł w grudniu 2014 roku, kiedy to za pośrednictwem Paczkomatów wysłano tylko 1 dnia aż 512 paczek.

InPost uzasadnia dynamiczny wzrost wielkim potencjałem, który drzemie w handlu online. Niestety, z racji problemów z tradycyjnymi kanałami wysyłki, aż 73% Polaków często rezygnuje z internetowego zakupu. Misją InPost od samego początku jest obniżenie tej wartości i pokazanie Polakom, że wysyłanie paczek może być przyjemne, skuteczne i szybkie. Szybkie i darmowe zwroty przesyłek, wygoda w nadawaniu lub odbieraniu paczek, niskie ceny - to główne powody, dla których Polacy coraz chętniej wędrują do Paczkomatów InPost.

Jeszcze nigdy wysyłka paczek nie była tak szybka i wygodna. InPost jako prekursorka marka zmieniająca oblicze usług pocztowych w kraju, daje dodatkowe możliwości śledzenia wysłanych paczek, określania drogi ich dostawy czy nawet godziny, w której dana przesyłka może zostać odebrana. Warto również dodać, że do współpracy z Integer.pl (właściciel marki InPost) przystąpiło wielu strategicznych kontrahentów - między innymi serwis aukcyjny Allegro, który w 2014 roku wprowadził opcję wysyłki przedmiotów za pośrednictwem paczkomatów InPost. Sprzedający, którzy prowadzą sklepy i oferują produkty za pośrednictwem Allegro mogą wybierać wygodne, tanie i szybkie formy wysyłki przedmiotów za pomocą paczkomatów.

Na tak dynamiczny wzrost popularności Paczkomatów wpłynęła także cena dostawy i darmowy zwrot. Zostało to docenione przez tygodnik Wprost, który w 2014 roku dla marki InPost przyznał nagrodę "Innowatora roku 2014". To oczywiście nie jedyna nagroda przyznana w 2014 roku - InPost został nagrodzony także statuetką Ekomersy w kategorii „Najlepszy produkt/usługa wspierający logistykę e-sklepu”.

Paczkomaty są już na 5 kontynentach, spółka Integer zamierza ekspansję do kolejnych krajów, instalując kolejne 6000 terminali.

Nadesłał:

InPost
http://inpost.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl