Relacja po śniadaniu prasowym z Fabio De’Longhi
W dniu 14 czerwca w warszawskim biurze De’Longhi odbyło się śniadanie prasowe z Fabio De’Longhi - Prezesem Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Urządzeń AGD i Dyrektorem Generalnym Grupy De’Longhi.
Popisowy deser na dobry początek dnia serwował mistrz kuchni Teo Vafidis, a przedstawiciele mediów w kameralnej atmosferze rozmawiali z Fabio De’Longhi o europejskim i polskim rynku urządzeń AGD, o trendach i zmieniających się preferencjach zakupowych konsumentów. Jako prezydent CECED – Fabio De’Longhi zwrócił uwagę na potrzebę współpracy producentów urządzeń AGD w zakresie ochrony środowiska i działań na rzecz recyklingu zużytych produktów. „To ważny problem i wyzwanie, z którym wszyscy musimy się zmierzyć i dążyć do przyjęcia wspólnych standardów postępowania w tej niezwykle ważnej dla naszej przyszłości kwestii.”
Rynek polski postrzegany jest przez Grupę De’Longhi jako bardzo obiecujący, nie tylko ze względu na liczebność, ale także ze względu na rozwój preferencji zakupowych. Dynamiczny rozwój naszego społeczeństwa i jego potrzeb doskonale pasuje do strategii rozwoju firmy, która zgodnie z własnym motto „Living innovation” wprowadza na rynek zawsze aktualne rozwiązania.
Dziennikarze pytali o pozycję Grupy De’Longhi na polskim rynku i stan penetracji naszego rynku. W opinii Fabio De’Longhi jak na dwa lata bezpośredniej obecności w Polsce wyniki notowane przez markę są bardzo satysfakcjonujące, aczkolwiek dużo jest jeszcze do zrobienia, w kwestii umocnienia rynkowej pozycji. Dlatego firma nie ustaje w wysiłkach, by dostarczać konsumentom regularnie premierowe modele kuchennych i domowych urządzeń, by efektywnie je promować i kształtować świadomość potrzeb wśród jak najszerszej grupy odbiorców.
Ekspresy do kawy – najbardziej znana i najsilniejsza linia produktów w portfolio marki De’Longhi, doskonale odbierane są przez polskich nabywców, a sprzedaż szczególnie modeli z segmentu automatycznych urządzeń klasy Premium nieustannie rośnie. Pytany o rynek kawy i ekspresów, Fabio De’Longhi podkreślił, że celem firmy jest produkcja urządzeń, projektowanie idealnych pod względem funkcjonalnym, z dopracowanymi detalami ekspresów automatycznych, także na kapsułki dzięki współpracy z Nespresso. „Urządzenia do parzenia kawy, nie ziarna są naszym podstawowym biznesem” – podsumował dyskusję.
Fabio De’Longhi ciekawie opowiadał jak przejęcie marki Kenwood przez grupę De’Longhi ponad 10 lat temu zmieniło obraz i schemat działania Grupy. „To był prawdziwy krok milowy w naszej historii, prawdziwy początek międzynarodowej kariery, rozszerzeniem nie tylko rynków zbytu, ale przede wszystkim horyzontów działania i myślenia. Razem z marką Kenwood pozyskaliśmy doskonały zespół, know how i bezcenne rynkowe doświadczenia.” Najlepszym podsumowaniem spotkania jest refleksja Fabio De’Longhi, że to pasja i wiara we własną markę są siłą napędową jej rozwoju. Zdaniem Teo Vafidisa niezbędna jest jeszcze miłość, to swojego zajęcia. Z pewnością obu Panom jej nie brakuje.
Nadesłał:
Estoria.pl
|