Relacja z Fashion Week Poland 2012


Relacja z Fashion Week Poland 2012
2012-04-25
Ponad 30 pokazów, show room prezentujący projekty młodych designerów, pokazy filmów związanych z modą, wystawy fotografii, celebryci, bloggerzy, fashioniści … oto Fashion Week Poland 2012.

 Goście tygodnia mody mogli poznać trendy jesień/zima 2012/2013. To przede wszystkim nietuzinkowe połączenia tkanin i dominujący miejski styl. Nie zabrakło bardzo kobiecych akcentów – zwiewnych sukienek, cekinowych wykończeń i delikatnych kolorów. Dodatkową atrakcją i niespodzianką na pokazach były Weronika Książkiewicz, Dorota Gardias, Joanna Horodyńska, Lidia Popiel czy Ilona Felicjańska w roli modelek.

W Designer Avenue swoje kolekcje zaprezentowali m. in. Bizzu, Tomaotomo by Tomasz Olejniczak, Jarosław Juźwin, Bizuu, Nenukko, Piotr Drzał czy Łucja Wojtala.

Równie ciekawe były pokazy offowe – warto tutaj wspomnieć m. in o inspirowanej dzikim zachodem, zaskakującej męskiej kolekcji Alexis & Pony, niepokojącej kolekcji uniseks Uda-a, czy awangardowych projektach Gregor Gonsior i Maldoror.

Sobotni dzień wieńczył pokaz męskiej kolekcji jesień zima 2012/2013 Nuno Gamy – portugalskiego projektanta, który już po raz kolejny pojawia się na Fashion Week Polska. Gama jak zwykle zaskoczył nietuzinkowym dopełnieniem pokazu – tym razem były to sztuczne wąsy na twarzach modeli.

Na tegorocznym Fashion Weeku nie zabrakło akcentów e-commerce – swoją strefę w przestrzeni Concept Store miał internetowy klub zakupowy Markafoni, który pojawił się w towarzystwie Magazynu Elle Polska i radia Chilli Z.

Markafoni.pl oferuje markową odzież, obuwie i akcesoria w cenach obniżonych nawet do 70%. Klub współpracuje z polskimi projektantami, obecność na Fashion Week Polska była więc obowiązkowa.

Na gości Fashion Week w strefie Markafoni czekały prawdziwe wyzwania! Przygotowano bowiem specjalny Creation Room, w którym przy pomocy własnej inwencji twórczej a także szablonów, sprayów, pisaków do tkanin można było zaprojektować własną unikalną koszulkę. Warto było wykazać się kreatywnością, bowiem klub Markafoni ufundował nagrodę w wysokości 1000 zł na zakupy w sklepie markafoni.pl

Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a wyobraźnia i pasja gości tygodnia mody przy tworzeniu własnych t-shirtów była godna podziwu.

Zaprojektowaniu koszulki nie oparli się także modowi bloggerzy m. in Jessy Mercedes, którą wspierała przy projektowaniu Karolina Malinowska.

W mini show roomie w strefie Markafoni można było obejrzeć kreacje projektantów współpracujących z marką:  Tomaotmo by Tomasz Olejniczak i Blessus. Te znakomite polskie brandy to tylko niektórzy z  projektantów z którymi współpracuje klub zakupowy Markafoni.

Obok znanych międzynarodowych marek, kolekcje polskich projektantów cieszą się coraz większą popularnością wśród naszych Klientów. Zainteresowanie wzbudzają projekty zarówno uznanych już designerów, jak również młodych projektantów. Klienci Markafoni cenią bowiem indywidualny styl i wysoką jakość produktów, a obie te cechy znaleźć mogą w kolekcjach proponowanych przez Markafoni przy współpracy z projektantami mówi Ewa Szulc,kierownik marketingu Markafoni.

W strefie Markafoni nie mogło zabraknąć także ambasadorów marki – Karoliny Malinowskiej i Oliviera Janiaka. Rozmawiali oni z zaproszonymi przez Markafoni projektantami Tomkiem Olejniczakiem i Michaelem Hekmatem (Blessus), pytali o modowe przedmioty pożądania, o zakupy w internecie i ich najnowsze kolekcje. Dla tych, którzy nie mieli okazji usłyszeć rozmowy, Markafoni przygotowuje specjalna relację filmową – już niebawem do obejrzenia na kanale YouTube marki.

Fashion Week Poland  to wydarzenie gromadzące indywidualistów, celebrytów, ciekawe osobowości ze świata mody i kultury. Dlatego też korespondentka Markafoni.pl Monika Onoszko – dziennikarka i projektantka rozmawiała m. in. z Piotrem Drzałem - jednym z najbardziej obiecujących młodych projektantów, Adą Fijał – aktorką i trendsetterką, Joanną Bojańczyk – jedną z najpopularniejszych dziennikarek modowych, Sławomirem Błaszewskim – stylista, uznanym autorytetem w dziedzinie mody, Rodrigo de la Garza- projektantem, Ricardo Ramosem – dziennikarzem, projektantem i bloggerem. Moda, modowe przedmioty pożądania, zakupy online, najnowsze trendy to tylko niektóre tematy poruszane przez Monikę Onoszko. Cały reportaż już wkrótce na kanale YouTube Markafoni.

Kontakt dla mediów:

Maciej Piotrowski

PR Studio

tel. +48 886 100 100

e-mail: maciej@prstudio.pl

Markafoni jest jednym z wiodących klubów zakupowych na świecie, którego oddziały funkcjonują w Australii, Grecji, Turcji, Korei Południowej i na Ukrainie – od września także w Polsce. Powstał w lipcu 2008 roku i obecnie skupia ponad 6,5 mln klubowiczów, którzy mogą nabyć markową odzież, kosmetyki, wyposażenie wnętrz oraz stylowe akcesoria taniej nawet o 70%. W swojej ofercie serwis posiada produkty ponad 1200 marek, również takich, które nie są dostępne w Polsce w tradycyjnym handlu. Klub prowadzi także Brand Shops: regularną sprzedaż najnowszych kolekcji najlepszych światowych marek. Markafoni Polska jest częścią Grupy Allegro.

Nadesłał:

studio111

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl