RELAKS DLA CIAŁA I DUCHA – NOWOŚCI KOSMETYCZNE MARKI CIEN I DENTALUX OD LIDLA


RELAKS DLA CIAŁA I DUCHA – NOWOŚCI KOSMETYCZNE MARKI CIEN I DENTALUX OD LIDLA
2016-09-27
Pielęgnacja służy nie tylko temu, aby ładnie wyglądać, ale także by czuć się zdrowym, zrelaksowanym oraz wypoczętym. Warto zatem znaleźć chwilę czasu na codzienne, domowe SPA i stosować tylko sprawdzone kosmetyki wysokiej jakości.

Dlatego sieć Lidl rozwija linię kosmetyków Cien, proponując już kilkadziesiąt różnych produktów tej marki, oraz Dentalux, oferującą artykuły do higieny jamy ustnej.

 

Cien Professional do włosów

Profesjonalna ochrona włosów ważna jest zwłaszcza po okresie letnim, kiedy są one szczególnie narażone na szkodliwe działania wysokiej temperatury, słońca, słonej wody morskiej czy chlorowanej wody z basenu. Lidl proponuje nową linię Cien Professional z dodatkiem keratyny, która odbudowuje strukturę włosa. Wśród artykułów znaleźć można m.in.: szampon do włosów Cien Professional (5,99 zł/250 ml/szt.), który nie tylko wzmacnia włosy ale i chroni przed wysuszeniem. W ofercie Lidla dostępna jest także maska do włosów Cien Professional (6,99 zł/250 ml/szt.), która za sprawą pantenolu i olejków pielęgnacyjnych pomoże odbudować zniszczoną strukturę włosa. Do codziennego stosowania warto wykorzystać natomiast odżywkę do włosów (5,99 zł/200 ml/szt.), ułatwiającą rozczesywanie oraz lakier do włosów Cien Professional   (5,99 zł/250ml/szt.), zwiększający ich objętość. Dodatkowo kosmetyki ładnie i przyjemnie pachną oraz są wygodne w aplikowaniu.

 

Pielęgnacja ciała

Kolejną nowością w kategorii kosmetyków są produkty do kąpieli. Wśród nich znajdują się m.in. hipoalergiczny żele pod prysznic Cien (2,99 zł/500 ml/szt.) z dodatkiem witaminy A,E,F oraz prowitaminy B5, które wykazują właściwości nawilżające, potwierdzone w badaniach. Są one dostępne orzeźwiających wariantach zapachowych, m.in.: z dodatkiem limetki, mango lub grejpfruta. Podczas kąpieli przyda się także kremowy płyn hipoalergiczny do kąpieli w wydajnej butelce (5,99 zł/1,5 l/szt.), który znajdziemy w trzech rodzajach: z ekstraktem z oliwek i olejków awokado, o zapachu jedwabiu z nawilżającym olejkiem arganowym oraz o zapachu alg morskich z olejkiem makadamia. Idealnym uzupełnieniem kąpieli będzie sól Cien (3,55 zł/ 600 g/szt.) do nabycia w kilku wariantach m.in.: o zapachu pistacji i wanilii.

 

Mydła w kostce

Kosmetyki do ciała Cien to także szeroki wachlarz mydeł w kostce, które są produktami kosmetycznymi pierwszej potrzeby. Wśród nich mydło hipoalergiczne (1,99 zł/ 200 g/ szt.) stworzone dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Nie posiada substancji zapachowych, a jego skład uzupełniony został naturalnym olejem z oliwek i olejem migdałowym. W ofercie Lidla dostępne są także: delikatne kremowe mydło (1,99 zł/100g/szt.), które w 25% składa się z kremu pielęgnacyjnego, dzięki czemu nie tylko myje, ale też nawilża skórę dłoni. Hitem oferty są mydła cięte (1,99 zł/75 g/szt.), w trzech odsłonach: glicerynowe z owsem i ekstraktem z miodu, z płatkami jaśminu oraz peelingujące z ziarnami maku. W mydlanym asortymencie Lidla znajdziemy również klasyczne białe mydła Cien (1,99 zł/100 g/szt.) o zapachu frezji, jaśminu, lub pomarańczy z oliwą z oliwek.

 

Linia produktów Dentalux

W asortymencie Lidla warta uwagi jest także linia profesjonalnych produktów do higieny jamy ustnej. Dentalux m.in.: czyścik 3 w 1 (7,99 zł/opak.) z ekstraktem z mięty, który może posłużyć jako nić dentystyczna, plastikowa wykałaczka lub czyścik do języka, woskowana nić dentystyczna z fluorem i miętowym aromatem (7,99 zł /opak.) oraz zupełna nowość: uniwersalne końcówki do szczoteczek elektrycznych (24,99 zł/ opak.), które pasują do markowych szczoteczek czołowych producentów.

 

Szeroki asortyment nowości produktowych marki Cien oraz Dentalux, to doskonała okazja, by uzupełnić swoją kosmetyczkę o wysokiej jakości kosmetyki w atrakcyjnych cenach. Produkty dostępne są w ofercie stałej we wszystkich sklepach sieci Lidl.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.

Nadesłał:

Anna Grońska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl