Relaunch Atlantic’a


2011-02-04
Innowacyjna kampania promocyjna, to tylko niektóre ze zmian, jakie wprowadzono w strategii marketingowej szwajcarskiej marki zegarków Atlantic w 2011 roku.

Innowacyjna kampania promocyjna, to tylko niektóre ze zmian, jakie wprowadzono w strategii marketingowej szwajcarskiej marki zegarków Atlantic w 2011 roku.

Na potrzeby nowego layout’u reklamowego długoletnie hasło i przesłanie marki: „Zaufanie, które zbudował czas” zastąpiono krótszym: „Istota elegancji”. Na rynku pojawiły się również nowe, ciekawe produkty.  – Nasze sztandarowe modele zegarków są eleganckie, stylowe, z klasą – mówi Jarosław Guzek, brand manager marki Atlantic. – Akcentują prestiż jego właściciela i pomagają się wyróżnić, oczywiście delikatnie, niezmiennie ze smakiem i w dobrym tonie – podkreśla Jarosław Guzek. – Dlatego postanowiliśmy zmienić również claim nowych reklam, aby
w dwóch słowach, klarownie, czytelnie podkreślić duszę Atlantic’a.
 Na plakatach przy sklepach z zegarkami Atlantic, w prasie i w internecie podziwiać można uśmiechniętego wybitnego kierowcę rajdowego i ambasadora marki Atlantic w Europie, Krzysztofa Hołowczyca, dumnie prezentującego nowy model zegarka. Zdjęcia do kampanii wykonał wybitny fotograf świata mody Jacek Poremba.  Obecnie promowany layout przedstawia Krzysztofa Hołowczyca wystylizowanego a la James Bond. Sportowiec jest ubrany w elegancki czarny garnitur, białą koszulę i zegarek. Stoi przy wspaniałym aucie sportowym, a w tle widnieje kultowa dla wszystkich miłośników rajdów ulica Karowa w Warszawie.  

Zakupem mediów oraz przygotowaniem całej kampanii reklamowej zajęła się firma Media Inn. Działania marketingowe uzupełniają działania wizerunkowe, które prowadzi agencja public relations Kuźnia PR. Ponadto na początku roku na polski rynek wprowadzono wiele nowości produktowych Atlantic’a, także tych limitowanych, z myślą o koneserach zegarmistrzowskiej sztuki. - Siłą marki Atlantic jest tradycja, najwyższa jakość i szwajcarska precyzja – mówi Jarosław Guzek. - To zegarki z duszą, nierzadko przekazywane z pokolenia na pokolenia, o ugruntowanej na naszym rynku od wielu lat pozycji. Jednak podążając za zmieniającymi się oczekiwaniami naszych Klientów staramy się jak najpełniej zaspokoić ich potrzeby.  To założenie potwierdzają kolejne sukcesy i osiągnięcia marki. Zegarki Atlantic zostały uhonorowane odznaczeniem „złoty Laur Konsumenta 2010”, a ambasadora marki Krzysztofa Hołowczyca uznano twarzą roku 2010 polskiej edycji magazynu Top Gear.  Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej  www.atlantic-watch.pl.

Nadesłał:

AleksandraM

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl