Retail Grupa Wójcik Fashion usprawnia zaopatrzenie i dystrybucję z Microsoft Dynamics NAV 2015


2015-04-08
Głównym celem wdrożenia była optymalizacja zaopatrzenia oraz dystrybucji towarów do własnej sieci sklepów, w tym sklepu internetowego.

 

Retail Grupa Wójcik Fashion, jedna ze spółek wchodzącej w skład Grupy Wójcik Fashion, wiodącego producenta odzieży dziecięcej, zdecydowała się na wdrożenie najnowszej wersji systemu klasy ERP firmy Microsoft – Dynamics NAV 2015 – wraz z rozwiązaniami specjalizowanymi dla branży Retail. Partnerem wdrożeniowym została firma NAV24, dostarczająca usługi informatyczne w obszarze aplikacji biznesowych, doradztwa i konsultingu oraz wsparcia technicznego.


Wdrożenie w firmie Retail GWF trwało 4 miesiące, a jego głównym celem była optymalizacja zaopatrzenia oraz dystrybucji towarów do własnej sieci sklepów, w tym sklepu internetowego. Firma NAV24 wprowadziła zaawansowane funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics NAV 2015 obejmujące zarządzanie finansami, sprzedaż i należności, zakupy i zobowiązania, zarządzanie magazynem i zaopatrzenie sklepów. Co więcej, wdrożono szereg rozwiązań specjalizowanych autorstwa NAV24 umożliwiających automatyzację wymiany danych z innymi spółkami w grupie, obrót towarami i rozliczenia sprzedaży komisowej, zarządzanie magazynem z obsługą kodów kreskowych (WMS), ewidencję sprzedaży detalicznej wraz z obsługą kart stałego klienta oraz obsługę sprzedaży internetowej. Wprowadzono także autorski moduł sprzedaży detalicznej POS oraz program lojalnościowy do zarządzania kartami stałego klienta i monitorowania efektywności kampanii marketingowych.

NAV24 opracował dla nas rozwiązania specjalizowane, które w stu procentach spełniły nasze oczekiwania. Wdrożenie systemu to nie tylko prace programistyczne, lecz także wsparcie i doradztwo biznesowe, o czym mieliśmy okazję przekonać się w czasie tej owocnej współpracy – komentuje Wojciech Borowiec, Kierownik ds. Informatyki, Retail GWF Sp. z o.o.

Wdrożone rozwiązania umożliwiły Retail GWF budowanie kampanii marketingowych i tworzenie promocji kierowanych do określonych segmentów klientów dzięki możliwości gruntownej analizy sprzedaży w oparciu o wdrożony program lojalnościowy. Przyczyniły się również do usprawnienia procesów zaopatrzenia dzięki wdrożeniu kodów kreskowych, a także wzrostu sprzedaży dzięki skróceniu procesów logistycznych. Co więcej, poprawie uległo raportowanie dot. sprzedaży detalicznej, a optymalizacji – zaopatrzenie towarowe sklepów firmowych oraz logistyki na poziomie centrala–sklep i sklep–sklep. Nowe rozwiązania wspierają również firmę w podejmowaniu odpowiednich decyzji związanych z zaopatrzeniem sieci sprzedaży detalicznej.

  

***

 

Informacje o firmie:

http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

 

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com

Arkadiusz Leśniak
NAV24 Sp. z o.o.
ul. Michałowicza 46/3
43-300 Bielsko-Biała
tel. 33 821 02 46
fax 33 821 02 46
e-mail: a.lesniak@nav24.pl

 

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl