Rewolucja na rynku papierowych materiałów reklamowych
Na polski rynek wkracza rodzina sprawdzonych na zachodzie i opatentowanych rozwiązań Connect To Web® (Webowe Klucze USB oraz Webowe Karty Lojalnościowe USB) wspierających kanały komunikacji BTL i wysyłkowej. Zastosowanie opatentowanej technologii umożliwia przygotowanie dowolnego ....
Na polski rynek wkracza rodzina sprawdzonych na zachodzie i opatentowanych rozwiązań Connect To Web® (Webowe Klucze USB oraz Webowe Karty Lojalnościowe USB) wspierających kanały komunikacji BTL i wysyłkowej. Zastosowanie opatentowanej technologii umożliwia przygotowanie dowolnego, papierowego materiału reklamowego (folderu, ulotki mailingowej, broszury), który podłączony do portu USB komputera (MAC lub PC)odsyła odbiorcę do przygotowanej treści online, zaś marketerowi dostarcza (w czasie rzeczywistym) informacji o skuteczności I zasięgu realizowanej kampani.
Klucze Webowe USB, Karty Lojalnosciowe USB, foldery USB, ulotki mailingowe USB to tylko wybrane formy papierowych materiałów reklamowych przygotowanych przez Connect To Web® i z powodzeniem stosowanych na świecie przez setki globalnych marek, wśród których możemy wymienić m.in.: BMW, AUDI, HONDA, SAP, IBM, REDBULL, ORANGE, SIEMENS, BAYER, BLACKBERRY, AUCHAN, AXA, MICHELIN.
Jak to działa?
Opatentowane przez CONNECT TO WEB®, ultracienkie rozwiązanie umożliwiło zintegrowanie wtyczki USB z dowolnym papierowym materiałem reklamowym w taki sposób, aby odbiorca ulotki, folderu, czy też wizytówki mógł zostać bezpośrednio oraz bez żadnych przeszkód skierowany do przygotowanej dla niego indywidualnej treści multimedialnej, sklepu internetowego, czy też programu lojalnościowego online.
Specjalnie przygotowana platforma analityczna umożliwia marketerom w nieograniczony sposóbśledzić w czasie rzeczywistym przebiegkampani, jej efektywność i zasięg terytorialny. Analizy mogą być realizowane zarówno w odniesieniu do pojedynczego papierowego materiału jak również dowolnie zdefiniowanej grupy.
“Rozwiązania Connect To Web® to kolejny krok w ewolucji drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych.Dzięki doskonale wszystkim znanej sekwencji działań: Plug and Play, kierują odbiorcę do specjalnie przygotowanej treści online bezpośrednio i bez przeszkód po włożeniu klucza do portu USB – mówi Patryk Jaworski, Menedżer ds. Marketingu OPENMEDIAGROUP.PL. Odbiorca informacji nie musi się martwić o instalcję dodatkowego oprogramowania, czy też aplikacji jak to ma miejsce w przypadku kodów QR. Dzięki opatentowanemu rozwiązaniu Webowe Klucze USB otwierają natychmiast zakodowany adres URL w domyślnej przeglądarce użytkownika.”
Dowolna kolorystyka oraz kształ jaki mogą przybierać Webowe Klucze USB, w połączeniu z prostotą i intuicyjnością działania sprawiają, że stopa odpowiedzi z kampani przeprowadzonych z ich udziałem kształtuje się na poziomie od 18% do 25% (a w niektórych przypadkach nawet dochodzi do 40%).
Rozwiązania Connect To Web® dostęne są na Polskim rynku od 1 grudnia 2013 r. Wyłącznym dystrybutorem na terenie naszego kraju jest OPENMEDIAGROUP.PL. Szczegółowe informację oraz prezentacja multimedialna dostępne są na stronie www.openmedigroup.pl oraz www.connect-to-web.pl.
Nadesłał:
openmediagroup
|