Roadshow firmy Viega – innowacyjne rozwiązania i wiedza techniczna w rozrywkowej formule


Roadshow firmy Viega – innowacyjne rozwiązania i wiedza techniczna w rozrywkowej formule
2015-05-14
„Viega Experience” to już niemal tradycja w branży sanitarno-grzewczej. Co cztery lata, kilka tygodni po światowych targach ISH firma Viega wyrusza w trasę z wielką objazdową imprezą Roadshow. Tegoroczna inauguracja miała miejsce w Lipsku, a finał odbędzie się w Kolonii.

Organizatorzy oczekują, że łącznie we wszystkich siedmiu eventach  weźmie udział ponad 12 000 osób – instalatorów, partnerów handlowych, projektantów, w tym wielu z Polski. Na drugiej imprezie z cyklu, w Monachium gościliśmy także grupę dziennikarzy, reprezentujących krajowe media branżowe.

 

Dzięki innowacjom zaprezentowanym najpierw na targach ISH, a teraz podczas imprez z cyklu Roadshow, firma Viega potwierdza swoje kompetencje w zakresie techniki instalacyjnej. Najważniejsze punkty programu to pierwszy na rynku system zaprasowywany do łączenia rur ze stali grubościennej Megapress, asystent higieny z funkcją czuwania oraz rozwiązania do łazienek bez barier, zgodne z najnowszymi trendami.

 

Wystąpienia ekspertów i porywające show

 

Bogaty w informacje techniczne przegląd nowości i robiący wrażenie program artystyczny prowadzą znana prezenterka telewizyjna Christiane Stein i kabareciarz Christoph Brüske. W lekki, satyryczny sposób łączą oni fachowe wystąpienia uznanych ekspertów z blokami artystycznymi, podczas których widzowie oglądają emocjonujący show w wykonaniu międzynarodowej grupy artystów „Mayumana.

 

Podczas pierwszych eventów Profesor Dr. Thomas Kistemann z Instytutu Higieny i Zdrowia Publicznego na Uniwersytecie w Bonn przyciagnął uwagę gości wykładem na temat zabezpieczenia jakości wody użytkowej. Postulował stosowanie Water-Safety-Plan w krytycznych instalacjach wody użytkowej. Realizacja tego planu, czyli nieprzerwana kontrola temperatury i wymiany wody możliwa jest dzięki asystentowi higieny firmy Viega

 

Łazienka bez barier to za mało

 

Moderatorka Christiane Stein rozmawiała z architektami, projektantami i instalatorami już podczas targów ISH. Wyświetlani na dużych ekranach eksperci opowiadali na przykładzie własnej praktyki, na jakie szczegóły zwraca teraz uwagę klient końcowy. Niezmienny trend to prysznic na poziomie posadzki, ale także rozwiązania, które pozwalają dostosować je do indywidualnych potrzeb użytkowników, takie jak stelaże do WC i umywalki z płynną regulacją wysokości. Oczywiście rozwiązaniom technicznym musi towarzyszyć odpowiedni design. „Pojęcie ‘łazienka bez barier‘ już dawno nie wyczerpuje wszystkich aktualnych wymagań konsumentów“ - tłumaczył na scenie Dieter Hellekes, kierownik działu szkoleń firmy Viega. „Chodzi o elastyczność, bezpieczeństwo, komfort oraz design, które muszą być zjednoczone w produkcie, aby w przyszłości zaspokoić wszystkie potrzeby użytkowników, niezależnie od ich wieku”.

 

Wymiana doświadczeń gwarancją sukcesu

 

Dla Dirka Gellischa, Członka Zarządu Viega, wydarzenia takie jak Roadshow, łączące prezentację produktów od strony praktycznej z przekazywaniem aktualnej, fachowej wiedzy, są gwarancją sukcesu i akceptacji przez rynek rozwiązań firmy: „Poprzez tego typu imprezy, jak również poprzez targi branżowe wchodzimy w bezpośredni kontakt z setkami naszych klientów. Dzięki temu otrzymujemy też wartościowe impulsy, które są decydujące dla zorientowanego na rozwiązania dalszego rozwoju naszych programów. Natomiast nasi partnerzy wiedzą, że dostarczamy im miarodajną wiedzę fachową, ważną w ich codziennej pracy – typowa sytuacja ‘win-win’, także dla projektantów i instalatorów. Ostatecznie ta wzajemna wymiana jest także gwarantem najwyższego poziomu jakości, którego sobie życzymy w technice domowej.“

 

Nadesłał:

IRMEDIA Ireneusz Kalinowski
http://irmedia.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl