Robert Lewandowski w kampanii 360 nowego laptopa Huawei MateBook 14s
Huawei startuje z kampanią marketingową 360 stopni promującą najnowszy laptop w portfolio marki – Huawei MateBook 14s. Kampania obejmie promocję w telewizji, a także działania digital i PR.
Komunikacja nowego modelu podkreśla ponadprzeciętną wydajność urządzenia, którego ultrasmukła budowa i lekkość gwarantują jeszcze większy komfort mobilnej pracy i rozrywki.
W telewizyjnej i digitalowej kampanii Huawei wystąpi ambasador marki – Robert Lewandowski, który zaprezentuje najważniejsze cechy laptopa. Wideo prezentuje ambasadora Huawei poza boiskiem, podczas dynamicznego dnia pracy, w którym towarzyszy mu najnowszy laptop Huawei. Lekkość modelu pozwala mu na w pełni mobilną pracę i rozrywkę, a ultrasmukły design laptopa dopełnia jego styl.
- Huawei MateBook 14s to model dla tych, którzy poza lekkością i wygodą mobilnej pracy, cenią sobie wyjątkowy design. Nasz nowy laptop, choć ultrasmukły, mieści w sobie wszystko, co ważne: wysokiej jakości dotykowy ekran, głośniki oparte o nasz autorski system Huawei Sound, potężną baterię, gwarantującą niezwykłą wydajność, możliwość wygodnego łączenia się z innymi urządzeniami i design klasy premium – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.
Kampania ma charakter 360 stopni. Emisja 15- i 30-sekundowych spotów telewizyjnych z udziałem Roberta Lewandowskiego wystartuje 8 listopada. Komunikacja w kanałach digital ruszy dziś, 27 października.
Nadesłał:
Mateusz Rogowski
|