Rockowa wyspa Lidla piąty raz na Woodstocku
Lidl już po raz piąty weźmie udział w Przystanku Woodstock. Sieć zbuduje rockowy sklep ze specjalnym, dostosowanym do potrzeb uczestników asortymentem, w którym będą mogli kupić produkty na każdy dzień bez konieczności opuszczania terenu Festiwalu.
Sklep Lidla – Rock Shop – powstanie po to, aby wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy podziękować wszystkim, którzy przyłączyli się do zbiórek pieniędzy podczas XXIII Finału WOŚP. Wśród nich byli także klienci i pracownicy Lidl. Dzięki nim, w ciągu 6 lat wspólnego grania, Lidl przekazał aż 8,8 mln zł od klientów i firmy na rzecz Fundacji prowadzonej przez Jurka Owsiaka.
Budowa sklepu, który ma konstrukcję namiotową oraz powierzchnię sali sprzedaży ok. 1400 mkw.,
a także przygotowanie strefy Chillout to bardzo ambitne przedsięwzięcie. „Koordynacja projektu wymaga ogromnego zaangażowania bardzo wielu pracowników z różnych działów naszej firmy. Prace budowlane już trwają, a przygotowania do obecności na Woodstocku zaczynamy znacznie wcześniej” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
W sklepie Lidl na Przystanku Woodstock można zrobić niezbędne zakupy bez konieczności opuszczania terenu Festiwalu. Ceny w Rock Shopie będą takie jak te obowiązujące w placówkach w całej Polsce. Za zakupy będzie można zapłacić także kartą, w tym zbliżeniowo, co przyspieszy obsługę klientów.
W asortymencie sklepu znajdą się przede wszystkim produkty spożywcze, w tym świeże warzywa i owoce, ale także kosmetyki i artykuły higieniczne. „Hitem oferty wśród uczestników są ciepłe, chrupiące bułki prosto z pieca, których w zeszłym roku sprzedaliśmy ok. pół miliona sztuk” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska, i dodaje: „Popularnością cieszyły się nasze ekologiczne, designerskie i praktyczne torby z nadrukowanym harmonogramem Festiwalu. W ubiegłym roku przygotowaliśmy ich ponad 150 tysięcy”.
Jeszcze więcej frajdy – strefa Chillout Lidl
Obok sklepu Lidl stworzy wyjątkową, zieloną strefę Chillout, która cieszy się ogromną popularnością. „W ubiegłym roku naszą strefę odwiedziło ponad 11,5 tys. osób. W tym roku będzie ona jeszcze większa” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Również w tym roku Lidl przygotował w niej wiele atrakcji, takich jak: festiwal kolorów, joga, warsztaty bębniarskie, gra w twistera czy turniej
w piłkarzyki.
„Woodstockowiczom proponujemy aktywne i ciekawe spędzanie czasu w trakcie festiwalu. Od samego rana w strefie chillout będzie można ćwiczyć jogę pod opieką profesjonalnego trenera. W późniejszych godzinach proponujemy „kręcenie kilometrów” – trening na dużym, wspólnym rowerze stacjonarnym, przy dźwiękach dynamicznej muzyki, po którym uczestnicy zabawy delektują się świeżo wyciskanym sokiem w cytrusowym barze witaminowym. W strefie przygotujemy również bar kawowy – za każde wydane 30 zł w naszym Rock Shopie w godz. 8-19 uczestnicy dostaną kawę parzoną przez profesjonalnych baristów” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Festiwalowicze znajdą także w strefie Chillout specjalną przestrzeń do przygotowywania posiłków, dzięki czemu będą mogli zjeść wspólnie śniadanie w komfortowych warunkach.
Nadesłał:
informacje_ms
|