Roczny zapas paliwa od marki Halne
NAV Agency oraz agencja interaktywna Mint Media zrealizowały wspólny projekt dla marki Halne, należącej do spółki piwowarskiej Van Pur.
W ramach współpracy agencji i działu Trade Marketingu Van Pur zorganizowana została aktywacja konkursowa dedykowana detalistom, a także powstała przejrzysta witryna o charakterze promocyjno-informacyjnym https://promocjahalne.pl/.
Na stronie znajdują się informacje dotyczące promocji oraz konkursu, a także formularz zgłoszeniowy. Kampania skierowana jest do sprzedawców detalicznych, posiadających koncesję na sprzedaż alkoholu. Pula nagród w konkursie wynosi ponad 100 000 zł. Przy jednorazowym zakupie minimum 10 zgrzewek piwa Halne uczestnik może zgłosić się do konkursu, w którym do wygrania jest 200 jednorazowych bonów paliwowych o wartości 100 zł, a dla trzech osób roczny zapas paliwa. Przy jednorazowym zakupie 60 zgrzewek piwa uczestnik otrzymuje też nagrodę gwarantowaną w postaci bonu paliwowego o wartości 100 zł.
W ramach współpracy z Van Pur NAV Agency opracowała koncepcję kreatywną, KV oraz materiały wspierające, a także zajęła się kompleksową obsługą aktywacji. Agencja Mint Media odpowiadała za kreację w zakresie kampanii digital oraz koncepcję i projekt graficzny witryny. Po stronie NAV agency za współpracę odpowiada Tomek Seremet – Activation Manager, zaś po stronie Mint Media Piotr Wojtalewicz - IT Project Coordinator.
Promocja i konkurs trwają od 22 października do 30 listopada 2018 lub do wyczerpania puli nagród.
NAV agency to agencja kreatywna specjalizująca się w opracowywaniu strategii komunikacji oraz aktywacji shopper i trade marketingowych, a także ich kompleksowej obsługi. W tych zakresach agencja współpracuje m. in z Żywiec Zdrój, Danone, Kraft Heinz, Van Pur, czy Credit Agricole.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. Unilever, Philips, Perła, Develey, DHL Express, Cukiernia Sowa, J.W. Construction czy Maspex. Więcej informacji na www.mintmedia.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|