Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w Europie Środkowo-Wschodniej


Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w Europie Środkowo-Wschodniej
2024-07-31
Agencja influencer marketingu Rokmates nawiązała długofalowe partnerstwo z wydawcą Speakly, aplikacji do nauki języków obcych. Tym samym od lipca polska agencja jest jedynym podmiotem odpowiadającym za działania influencer marketingowe aplikacji w Europie Środkowo-Wschodniej.

Wyłączność na influencer marketing

Polska agencja influencer marketingu Rokmates nawiązała długofalowe partnerstwo z wydawcą Speakly, aplikacji do nauki języków obcych, która ma już 1,5 miliona użytkowników na świecie. Tym samym od lipca Rokmates jest jedynym podmiotem odpowiadającym za działania z twórcami internetowymi przy promocji aplikacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Współpraca obejmuje realizację – wypracowanej wspólnie ze Speakly – strategii działań, w tym m.in. dobór twórców do kampanii na YouTubie, Instagramie i TikToku, koordynację działań, płatną promocję, a także akcje niestandardowe z udziałem influencerów.

– Ten niewątpliwy sukces nie byłby możliwy, gdyby nie praca całego zespołu odpowiedzialnego za nieskazitelną jakość kampanii dotychczas realizowanych dla Speakly. Odbieram nawiązanie tej współpracy niezwykle osobiście, bo jest istotnym krokiem w celu realizacji naszej strategii stania się jedną z wiodących międzynarodowych agencji influencer marketingu – mówi Olaf Kuitkowski, współwłaściciel agencji Rokmates.

Półtora roku dotychczasowej współpracy

Dotychczasowa współpraca Rokmates ze Speakly trwa już półtora roku. W jej ramach od stycznia 2023 roku do czerwca 2024 roku ukazało się 130 materiałów promocyjnych na YouTubie oraz TikToku. Zostały one stworzone przez 101 różnych twórców internetowych z Polski, Czech, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Organiczne publikacje na YouTubie, a także płatna kampania na TikToku wygenerowały kolejno ponad 13 mln oraz ponad 42 mln wyświetleń. Rekordowe lokowanie w materiale jednego twórcy na YouTubie wygenerowało 1645 instalacji aplikacji, a na TikToku 1306 instalacji.

– Partnerstwo z Rokmates pomogło nam nawiązać znaczący kontakt z naszą grupą odbiorców poprzez współpracę z influencerami, a także przedstawić aplikację Speakly każdemu, kto chce skutecznie i szybko nauczyć się jednego czy dwóch nowych języków obcych. Dla nas kluczowe jest posiadanie tak świetnych partnerów, z którymi możemy poruszać się w przestrzeni współpracy z influencerami, która jest wymagająca, ale bardzo ekscytująca, gdy jest dobrze wykonana – mówi Ott Ojamets, CEO Speakly.

O agencji Rokmates

Rokmates to agencja influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Jej misją jest sprawianie, że praca klientów i twórców staje się prostsza. Rokmates realizuje skuteczne działania z influencerami ze wszystkich segmentów tematycznych na YouTubie, TikToku, Instagramie i Twitchu. Do tej pory agencja zrealizowała kampanie dla ponad 200 klientów, współpracując przy tym z ponad 600 twórcami. Zespół Rokmates buduje partnerskie relacje z twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż. Są wśród nich m.in. Palion (ponad 1,8 mln subskrybentów na YouTubie), PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (ponad 260 tys. obserwujących na Instagramie).

Nadesłał:

Rokmates

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl