Route 66 – karnawałowa podróż STANDOX


Route 66 – karnawałowa podróż STANDOX
2009-02-11
Karnawałowa realizacja Agencji Sound of Music dla firmy STANDOX miała miejsce 23 stycznia w Hali EXPO XXI w Warszawie. Zaproszeni partnerzy biznesowi przybyli na amerykańskie ulice z całej Polski.

Tegoroczny bal karnawałowy jest już czwartą edycją w historii współpracy agencji eventowej Sound of Music z wiodącym na świecie dostawcą renomowanych lakierów samochodowych STANDOX. Tym razem 300 zaproszonych gości mogło wyruszyć w ekscytującą podróż historyczną drogą 66 prowadzącą ze wschodniego na zachodnie wybrzeże USA, od Miasta Aniołów do Chicago. Na trasie mogli oni spotkać choperra na Harleyu, Presleya czy gwiazdę bluesa.

Innymi ważnymi punktami na mapie wieczoru były również koncerty polskich gwiazd (Elektryczne Gitary i Perfect), kolacja oraz wiele innych atrakcji, które wzbogacały tour po miastach, plażach, zjawiskowych kanionach i mijanych po drodze miastach.

- Przenieśliśmy uczestników zarówno w czasie jak i przestrzeni. Zaczarowaliśmy ich amerykańskim klimatem, który udało nam się stworzyć dzięki wielotygodniowym przygotowaniom i dwudniowym montażom. Bawili się wyśmienicie korzystając z uroków świata, do konstrukcji którego użyliśmy sześć ton scenografii. Myślę, że wspomnienie tej nocy będzie im towarzyszyło przez cały rok - mówi Urszula Piotrowska, even manager Sound of Music, czuwająca nad realizacją projektu.

Do współpracy zaproszono czołowe polskie firmy zajmujące się scenografią, nagłośnieniem i oświetleniem.


Sound of Music, to jedna z najdłużej działających w Polsce agencji eventowych. W jej ponad 10 letnią historię wpisują się setki realizacji wyznaczających często kierunki rozwoju eventu na naszym rynku. Począwszy od kameralnych, często utrzymywanych w najgłębszym sekrecie działań przygotowywanych dla największych gwiazd polskiej muzyki lub biznesu poprzez skomplikowane akcje off roadowe, na spektakularnych masowych eventach skończywszy.

Agencja może poszczycić się stale rosnącym portfolio klientów, dynamicznie wzrastającymi przychodami i, co wyjątkowe w branży, wieloletnią współpracą z wieloma marketerami - Iberia Motor Company, AccelorMittal, Helwett - Packard, ING Bank, Intel, Sege Symfonia, DuPoint itd. Tylko w bieżącym roku SOM zrealizował ponad 120 imprez. Do historii agencji przejdą niewątpliwie: „Sikorsky Air Craft" - premiera helikoptera Black Hawk, HP Enterprise Technology Summit czy Euro 2008 dla Kompanii Piwowarskiej marki Tyskie. Sound of Music posiada również zaszczyt realizowania największych eventów Intel z udziałem Roberta Kubicy. W ramach tego projektu agencja zrealizowała m.in. „Intel Racing Tour" - roadshow po Polsce, Spotkanie z Robertem Kubicą na torze kartingowym w Wackersdorf (Niemcy), czy „Driver Day" - jazdy z Robertem Kubicą na Bemowie. Więcej informacji: www.som.pl

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl