Royal Collection cenną polską marką


Royal Collection cenną polską marką
2008-12-12
Sieć salonów Royal Collection zajęła trzecie miejsce w prestiżowym rankingu najcenniejszych polskich marek, który od 5 lat jest organizowany przez dziennik Rzeczpospolita. Wyboru dokonywali sami konsumenci, którzy wysoko ocenili markę Royal Collection w kategorii Handel i Usługi.

Rzeczpospolita opublikowała piąty ranking najcenniejszych polskich marek Marqa 2008. W zestawieniu wyceniono 330 marek o łącznej wartości 50 mld zł. Ranking został sporządzony na podstawie badań konsumentów, przeprowadzonych przez renomowaną firmę Nielsen. Prezentuje 11 kategorii (m.in. finanse, handel i usługi, napoje i używki, produkty żywnościowe, telekomunikacja, media, produkty niespożywcze) w różnych ujęciach m.in. według wartości, mocy marki, siły marek, lojalności klientów, prestiżu, postrzeganej jakości i inne.

Sieć salonów Royal Collection zaklasyfikowano do kategorii marek HANDEL I USŁUGI, w którym zajęła 3 miejsce, wyprzedzając wiele znanych polskich marek.

W tym roku podobnie jak w zeszłym, do rankingu głównego zostało przygotowanych kilka minirankingów, których wyniki składają się na wskaźnik siły i mocy marki. W rankingu Mocy Marki, gdzie oceniano PRESTIŻ, Royal Collection znalazło się na 30 pozycji. A w rankingu POSTRZEGANA JAKOŚĆ, który pokazuje relatywne oceny przez użytkowników postrzeganej jakości marek, Royal Collection jest na równie wysokiej, 35 pozycji.

 

***

Siła marki Royal Collection jest konsekwentnie budowana od ponad 16 lat. Obecnie salony Royal Collection mieszczą się w największych  i najbardziej prestiżowych centrach handlowych. Firma prowadzi multibrandowe sklepy pod szyldem Royal Collection, jak również monobrandowe sklepy tak firm jak: Mexx, Calvin Klein Jeans, Pal Zileri, Oscar Jacobson, Marco O’Polo i Campione.

Nadesłał:

royal

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl