ROZBUDOWA I NOWY KONCEPT SKLEPU ZARA W CH WOLA PARK


2014-04-14
W Centrum Handlowym Wola Park trwa rozbudowa sklepu ZARA, znajdującego się na pierwszym piętrze. Zmiany mają na celu podniesienie komfortu klientów w trakcie zakupów, pozwolą także na lepszą ekspozycję oferowanego towaru. Ponowne otwarcie sklepu dla klientów odbędzie się 17 kwietnia 2014 r.

Salon ZARA zostanie powiększony o 530 m kw. i po zakończeniu prac będzie oferował 1650 m kw. powierzchni handlowej. Oprócz rozbudowy zmieni się także aranżacja wnętrza – zostaną wydzielone przestrzenie zaprojektowane w sposób neutralny i minimalistyczny. Proste, funkcjonalne otoczenie będzie służyło lepszej ekspozycji kolekcji dostępnych w sklepie.

Nowy koncept salonu ZARA zakłada nie tylko inną niż dotychczas prezentację oferty, ale także wykreowanie wyjątkowej atmosfery zakupów poprzez odpowiednie światło, dobierane z wielką starannością materiały oraz formy. Salon ZARA w CH Wola Park zostanie podzielony na swego rodzaju małe butiki, pomiędzy którymi przejście będzie bardzo intuicyjne, co da poczucie spójności przestrzeni. Cała moc oświetlenia zostanie skierowana na produkt i będzie kolejnym elementem kompozycji salonu wskazującym drogę i służącym jako przewodnik dla klientów.

„Staramy się cały czas rozwijać Centrum Handlowe Wola Park, aby było to miejsce przyjazne dla klientów, w którym mogą w wygodny sposób zrobić zakupy dzięki różnorodnej ofercie sklepówi usług. Rozbudowa sklepu ZARA doskonale wpisuje się w naszą strategię ciągłego rozwijania i podnoszenia standardu naszego centrum handlowego” – powiedziała Dagmara Pozowska, Centre Manager Centrum Handlowego Wola Park.

O Centrum Handlowym Wola Park:

Centrum Handlowe Wola Park to kompleks handlowy, a zarazem przyjazne, popularne miejsce spotkań, rozrywki i zakupów dla całej rodziny. Na dwóch poziomach galerii handlowej znajduje się ponad 180 butików i sklepów, a w nich szeroka oferta odzieży, obuwia i akcesoriów, kosmetyków, a także artykułów sportowych i wyposażenia wnętrz. Swoje sklepy mają tu m.in. tak popularne marki jak: 4F, Aldo, Apart, Bata, Big Star, C&A, Deichmann, Diverse, Douglas, Duka, Ecco, Empik, Galeria Milano, Gino Rossi, Go Sport, H&M, Happy Mum, HiMountain, KappAhl, Levi’s Lee & Wrangler, Marilyn, Mega Punkt, Molton, Mothercare, Okaidi, Organique, Orsay, Próchnik, Reserved, Ryłko, Sephora, Simple, Smyk, Springfield, Stradivarius, SuperPharm, Tatuum, Tommy Hilfiger, Venezia, Vistula, Willsoor, Wólczanka i ZARA. W centrum znajdują się także salony fryzjerskie Frederic Moreno, Haircoif i Happy Days oraz dwupoziomowy hipermarket sieci spożywczej Auchan. Wola Park posiada rozbudowaną ofertę rozrywkową, w tym bogaty wybór kawiarni i restauracji oraz dwupoziomowe Multikino i klub fitness Calypso. Dodatkowym udogodnieniem jest bezpłatny parking z 3000 miejsc postojowych, jak również stacja benzynowa. Nowy właściciel Centrum Handlowego Wola Park – Inter IKEA Centre Group Poland, planuje jego rozbudowę, która rozpocznie się wiosną 2014 r.

O Inter IKEA Centre Group Poland:

Inter IKEA Centre Group Poland należy do grupy spółek IKEA. Podstawowym celem jej działalności jest tworzenie, rozwijanie i zarządzanie lokalizacjami handlowymi, w których istotną część stanowi sklep IKEA. Zgodnie z filozofią firmy, jej obiekty odpowiadają na potrzeby szerokiego grona odbiorców. Inter IKEA Centre Group Poland jest właścicielem ośmiu centrów handlowych: w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz trzech w Warszawie. Obecnie firma pracuje nad rozbudową Parku Handlowego Bielany we Wrocławiu oraz budową centrum handlowego w Lublinie. W październiku 2013 roku Inter IKEA Centre Group Poland kupiła Centrum Handlowe Wola Park w Warszawie i planuje jego rozbudowę.

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl