Rozkwitaj w nowych kolekcjach z NoVa Park


Rozkwitaj w nowych kolekcjach z NoVa Park
2019-03-12
Ruszyła wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park promująca kolekcje na sezon wiosna-lato 2019.

Marzec to miesiąc wprowadzania do salonów nowych kolekcji na sezon wiosna-lato 2019. W tegorocznej szafie będą królować pastelowe kolory, różne odcienie niebieskiego, zielonego, żółtego i różowego, a także beże, brązy, pomarańcze i czerwienie. Propozycje z tej właśnie palety barw klienci NoVa Park mogą znaleźć w ponad 55 sklepach odzieżowych i obuwniczych, w tym w salonach z polskiej grupy LPP (Cropp, House, Mohito, Reserved, Reserved Kids, Sinsay) oraz hiszpańskiej grupy Inditex (Stradivarius, Bershka, Pull&Bear).

„Wiosna na dobre zawitała do NoVa Park i Gorzowa. To czas na zmiany – nie tylko w przyrodzie, ale również w naszej garderobie. Z nowymi wiosenno-letnimi kolekcjami dostępnymi w salonach obecnych w NoVa Park każda z naszych klientek rozkwitnie i z uśmiechem przywita cieplejsze dni” – mówi Anna Krajczyńska, specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Najnowsza kampania wizerunkowa to kolejna odsłona nowej linii kreatywnej NoVa Park, która skupia się na pozytywnych emocjach związanych z zakupami przedstawionych za pomocą obrazu. Tło o wyrazistej i przykuwającej uwagę kolorystyce oraz „rama”, element graficzny okalający postaci, to wyróżniki nowej linii kreatywnej.

Wiosenna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Carry, Home&You, Duka, Tchibo, Super-Pharm, Sephora, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Levi’s/Lee Cooper, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizzer, 50 Style, W.KRUK, Loox Optyk czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

Właścicielem i zarządcą NoVa Park jest firma Prime Kapital.

www.nova-park.pl

 

Prime Kapital to jeden z wiodących operatorów w branży nieruchomości, koncentrujący swoje działania na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej oraz inwestujący głównie w projekty handlowe oraz mieszkaniowe. W portfolio Prime Kapital znajduje się ponad 20 projektów, obejmujących projekty deweloperskie na różnych etapach realizacji. Zespół Prime Kapital tworzy ponad 150 specjalistów ds. nieruchomości.

 

www.primekapital.com  

 

Nadesłał:

Orchidea

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl