Rozwiązania Amadeus e-Commerce usprawniają proces zakupów i rezerwacji na stronie Lufthansa.com


2014-04-14
Nowa strona internetowa Lufthansy udoskonala doświadczenia podróżnych w zakresie zakupów online dzięki prostszym, spersonalizowanym i bardziej efektywnym usługom.

Firma Amadeus została wybrana przez Lufthansę, największą europejską linię lotniczą i wiodącego przewoźnika w Niemczech, do przeprowadzenia modernizacji stron internetowych do zakupów i rezerwacji za pomocą innowacyjnego pakietu rozwiązań Amadeus
e-Commerce.

Witryna internetowa Lufthansa.com, którą odwiedza ponad 210 milionów osób rocznie, zyskała całkowicie przebudowany przepływ zakupów i rezerwacji. Dzięki temu podróżni mogą liczyć na jeszcze lepsze doświadczenia w zakresie zakupów online za sprawą udoskonalonych narzędzi nawigacyjnych oraz większej przejrzystości informacji o cenach. Jednocześnie nowa strona została zaprojektowana w taki sposób, aby zwiększyć możliwości merchandisingowe linii lotniczej, zarówno w zakresie działalności krajowej, jak i międzynarodowej.

Podróżni zyskają dostęp do spersonalizowanych rekomendacji i znacznie szerszego niż dotychczas zakresu wariantów podróży, bazującego na specyficznych obszarach ich zainteresowań. Ponadto otrzymają oni spersonalizowane oferty uwzględniające ich status frequent flyer, wybór destynacji i kraju zamieszkania. Spersonalizowane oferty będą obejmować także szereg uzupełniających, odpowiednio dobranych produktów i usług, takich jak zaawansowane opcje rezerwacji miejsc, wynajem samochodów, bilety kolejowe czy usługi dodatkowe, jak np. miejsce przy wyjściu ewakuacyjnym czy dodatkowa przestrzeń na nogi. Dzięki temu klienci Lufthansy będą mogli planować swoją podróż według własnych preferencji za pomocą jednorazowego, zintegrowanego i prostego procesu zakupowego, który będzie realizowany w bardzo szczegółowy sposób, zapewniając podróżnym za każdym razem możliwość utrzymania pełnej kontroli nad różnymi usługami, których mogą potrzebować.

Lufthansa będzie również miała możliwość rozwijania zawartości swojej strony internetowej w oparciu o określone parametry, takie jak czas lub pora roku, czy szczególne okazje (np. Walentynki), odpowiednio dostosowując swoją ofertę. To pozwoli linii lotniczej osiągnąć większą elastyczność dzięki możliwości szybkiego modyfikowania treści na stronie internetowej za pomocą dostosowywalnych reguł biznesowych, i w ten sposób lepiej sprostać oczekiwaniom podróżnych. Dla Lufthansy oznacza to dużą oszczędność czasu i redukcję kosztów operacyjnych dzięki zmniejszeniu zależności przewoźnika od rozwoju oprogramowania. Jednocześnie linia lotnicza zyska większe możliwości dotarcia do klientów i sprzedaży swoich produktów i usług za pośrednictwem kanału online.

„Dzięki implementacji rozwiązań e-Commerce firmy Amadeus możemy mieć pewność, że podróżni zyskają prostsze i bardziej spersonalizowane doświadczenia podczas zakupów online na Lufthansa.com. Nasza strona internetowa oferuje teraz udoskonalony dostęp do oferty podróży lotniczych oraz powiązanych produktów i usług, odpowiadając na indywidualne potrzeby podróżnych ze szczególnym naciskiem na przejrzystość w zakresie cen i możliwości wyboru na każdym etapie procesu zakupu czy rezerwacji. Co więcej, podróżny może w pełni kontrolować cały proces zakupu, co również przekłada się na większą efektywność sprzedaży - skomentował Christian Tillmans, VP Global Sales & Key Account Management, Deutsche Lufthansa AG.

„Jesteśmy dumni, że nasza technologia stanowi podstawę ewolucji strategii Lufthansy w kanale online. Zaawansowane możliwości w zakresie merchandisingu i personalizacji stają się coraz ważniejsze dla linii lotniczych na całym świecie, a turyści XXI wieku oczekują, że będą mogli planować swoje podróże według własnych upodobań. Odnowienie strony internetowej Lufthansa.com jest wynikiem naszej obecnej współpracy z jedną z największych linii lotniczych na świecie. Podkreśla to również kontynuację naszego zaangażowania jako partnera w dziedzinie innowacji w kanale internetowym, wspierającego strategię online przewoźnika, której celem jest uzyskanie pozycji dynamicznego sprzedawcy i zapewnienie klientom jeszcze lepszej obsługi - powiedziała Julia Sattel, SVP Airline IT, Amadeus.

Amadeus e-Personalise, który jest podstawą nowej strony Lufthansy, to jedno z wielu rozwiązań wspierających strategię online Lufthansy. Pozostałe narzędzia wykorzystywane przez przewoźnika to: Amadeus e-Retail (najczęściej stosowany na świecie internetowy system rezerwacji lotniczych), Amadeus Flex Pricer (narzędzie zapewniające podróżującym najbardziej odpowiednie opcje taryf lotniczych), Amadeus Cars Plus (innowacyjne rozwiązanie umożliwiające rezerwację samochodów w wypożyczalniach) i Amadeus Digital Design Services (rozwiązanie pozwalające liniom lotniczym na budowę strony internetowej w pełni spersonalizowanej pod względem wyglądu i funkcjonalności).

W ramach projektu Amadeus zapewnił, że strona Lufthansa.com zostanie poddana najbardziej szczegółowym, rygorystycznym testom i kontroli jakości. Proces obejmie ponad 6000 testów. Całkowicie zmodernizowane strony na Lufthansa.com w obszarze zakupów, rezerwacji i zmiany rezerwacji są już dostępne dla podróżnych w 12 językach i 88 krajach na całym świecie.


***
Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).

Amadeus zatrudnia około 10 000 pracowników na całym świecie, w placówkach w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 71 lokalnych Organizacjach Handlowych Amadeus na całym świecie.

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl.

Kontakt dla mediów

Dorota Kaźmierska
Wicedyrektor
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Ilona Tyczyńska
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl