Rozwój techniki cyfrowej a współczesna reklama


2012-05-15
Współczesna reklama to nie tylko telewizja, billboardy czy plakaty. Rozwój techniki cyfrowej pociągnął za sobą również tę branżę. W nowoczesnym marketingu zaczęła się era reklamy interaktywnej i technologii Digital Signage.
Jest to cyfrowa dystrybucja multimedialnego kontentu, którym zarządza się za pomocą sieci połączonych ze sobą ekranów. Ta technologia służy do dynamicznej komunikacji cyfrowej, która skierowana jest dla osób znajdujących się poza domem. Na tych ekranach zazwyczaj prezentowane są reklamy informacje o produktach lub specjalne programy informacyjne. Również świat sportu dał się namówić na zastosowanie tej metody. Kolorowe ekrany na wszelkich imprezach sportowych są na to wystarczającym dowodem. Digital Signage jest efektywnym medium, które pomaga podjąć decyzje w miejscach, gdzie taki proces zachodzi. Na przykład ludzie w sklepie, którzy robią zakupy obserwują ekrany z określoną treścią z różnych powodów. Może to być na przykład chęć pogłębienia swojej wiedzy o danym produkcie, wypełnić czas oczekiwania w kolejce, czy też rekomendują produkt lub usługę znajomym albo rodzinie. Głównymi elementami Digital Signage są: software, hardware i kontent. Nie ulega wątpliwości, że wybór optymalnego rozwiązania związany jest z platformą systemową i oprogramowaniem, które będzie zarządzało kontentem. Na multimedialnym rynku z łatwością można odnaleźć oferty, które charakteryzują się elastycznością podejścia i możliwością zaoferowania szerokiego wachlarza rozwiązań. Trzeba również pamiętać o tym, że istotną rolę w sukcesie sieci Dgital Signage odgrywa odpowiedni sprzęt. Aby technologia Pos TV działała jak należy zaopatrzyć się w sprzęt sprawdzony pod kątem prostoty instalacji, bezawaryjności i efektywności kosztowej. Na polskim rynku istnieje wiele firm, które dokłada wszelkich starań do tego, aby wszystkie te warunki zostały spełnione. Polega to między innymi na współpracy z liderami rynku  co zmniejsza ryzyko awaryjności systemu jako całości. Oferują również kompleksowe usługi tworzenia kontentu -  od stworzenia koncepcji projektu oraz kreacji aż do etapu produkcji. Takie usługi obejmują zazwyczaj zarówno kontent reklamowy, jak i informacyjny. Firmy te są w stanie doradzić klientom jak stworzyć optymalny i skuteczny przekaz na nośnikach Digital Signage za rozsądną cenę.

Nadesłał:

konsultantstylu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl