Rusza druga edycja konkursu Opiniujesz. Punktujesz Okazje.info


2012-11-29
Jednym z najsilniej działających czynników w trakcie podejmowania decyzji zakupowej są opinie innych klientów. Aby wspomóc sklepy w pozyskiwaniu rekomendacji kupujących i świadomym budowaniu wizerunku, Okazje.info uruchomiło Program Wiarygodne Opinie.

Kolejnym krokiem w aktywizacji Internautów i zachęcaniu ich do wyrażania swojej opinii o sprzedawcach i produktach jest druga edycja konkursu Opiniujesz. Punktujesz.

Konkurs rusza 22 listopada i jest podzielony na dwa etapy. Rozstrzygnięcie pierwszego będzie miało miejsce 27 grudnia. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy zarejestrować się, akceptując regulamin, a następnie zalogować się i  dodawać opinie. Każda wypowiedź zgodna z regulaminem konkursu będzie nagradzana punktami. Konkursowicze, którzy zgromadzą największą liczbę punktów mają szansę na wygranie atrakcyjnych nagród:

·Apple iPad mini 4G 16GB

·system kina domowego Samsung z odtwarzaczem Blu-ray

·Amazon Kindle 4 Touch

Wiarygodne Opinie, czyli te, które pochodzą od klientów dokonujących rzeczywistego zakupu w e-sklepie biorącym udział w Programie, będą szczególnie premiowane. Więcej na temat zasad można znaleźć na stronie konkursowej.

Patronami medialnymi wydarzenia są serwisy E-biznes.pl, eKomercyjnie.pl i mediaNews.com.pl.

 

Porównywarka cen Okazje.info http://www.okazje.info

Kontakt: Aleksandra Lisiecka, PR&Marketing Assistant, 42 235 13 11,  a.lisiecka@okazje.info.pl

Okazje.info to piąty pod względem zasięgu serwis e-commerce w Polsce* i zarazem najszybciej rozwijająca się porównywarka cen. Miesięcznie serwis odwiedza ponad 4,5 miliona użytkowników, przeglądając oferty z 3,5 tys. kategorii produktowych.

Z usług Okazje.info korzysta ponad 2500 sklepów internetowych i marketów, prezentujących swoje oferty i gazetki reklamowe. Elastyczne warunki współpracy i szeroka oferta usług promocyjnych (pozycjonowanie ofert, akcje specjalne, display, Program Wiarygodne Opinie) gwarantują dotarcie do wybranych grup klientów i wysoką efektywność działań marketingowych.

* Megapanel, wrzesień 2012

Nadesłał:

Porównywarka cen Okazje.info
http://www.okazje.info.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl